vineri, 15 noiembrie 2013

Shades of gray

The other days I went for a bright outfit with photos in the dark, so today I went for a grey outfit with photos during the day...Althought the weathers wan't on my side, at least I had the light, but I could have used more degrees so I would not freeze. I didn't felt the cold, but my boyfrined isn't so used to the cold weather so his hands freezed on the camera.

Zilele trecute am mers pe un outfit colorat si poze in intuneric, asa ca azi am mers pe gri si poze in decursul zilei....Desi vremea nu a fost de partea mea, cel putin am avut lumina, dar ar fi putut sa fie mai multe grade astfel incat sa nu inghet. Eu nu am simtit frigul, dar prietenul meu nu e asa obisnuit cu vremea aceasta asa ca i-au inghetat mainile pe camera.
 Dress: H&M
Tights: C&A
Necklace: Persunmall
Earrings: Random store
Ring: Random store
  The outfit I chose is casual, because I was going to the university and I didn't want something to out of the ordinary, but not boring.

Tinuta pe care eu am ales e una casual, deoarece mergeam la facultate si nu vroiam ceva prea iesit din comun, dar nici plictisitor.
 
 Today I wore my last necklace that I received from Persunmall and I want more, I can never get bored of accesories. This one is not that girly like the other two, it is kind of rockish. You know that I have a thing for heart shaped necklaces so you know that I love this one. You can find it here and a good price.

Astazi am purtat ultimul colier din comanda de la Persunmall si vreau mai multe, niciodata nu te poti satura de accesorii. Acesta nu este la fel de girly ca celelalte doua, este putin mai rock. Voi stiti ca am o problema cu accesoriile in forma de inima asa ca va dati seama ca il ador pe acesta. Il putei gasi aici la un pret bun.

 What do you think? Do you like wearing gray? What do you think about the jewelry?

Ce parere aveti?Va place sa purtati gri? Ce parere aveti despre bijuterii?
 

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu