luni, 4 noiembrie 2013

Bring back the color


I have this nail polish from Golden Rose for a while and it is finally time to use it. The manicure I have prepared for today is only with Golden Rose nail polishes. I must admit in such a short time this brand has evolved so much and they create beautifull nail polish, quicker that I can buy them. The first nail polishes I fall in love are from the Jolly Jewels and at first you couldn't find them online so the first two I had I bought from a blogsale, what a joy for me that moment. I still love the nail polishes from that collection and I want more and more.

Am o oja de la Golden Rose care asteapta de ceva vreme si e timpul sa o folosesc. Manichiura pe care am pregatit-o pentru astazi e facuta doar cu oje Golden Rose. Trebuie sa recunosc ca intr-un timp asa scurt acest brand a evoluat asa mult si creaza oje frumoase, mai repede decat le pot cumpara. Primele oje de care m-am indragostit sunt din gama Jolly Jewels si la inceput nu le puteai gasi online asa ca primele doua le-am cumparat la un blogsale, ce bucurie era pe mine in acel moment. Inca iubesc ojele din aceasta colectie si vreau si mai multe.
The nail polish I was talking about is Golde Rose Jolly Jewels 110, it is kind of a white milky base and has red and black particles. There are persons that do not like this kind of white based nail polishes, but I really like it and in combination with a darker accent nail is perfect. I applied it in two layers and I didn't used any base so you can see it covers really well.

Oja de care vorbeam este Golden Rose Jolly Jewels 110, este un fel de oja cu particule rosii si negre, avand ca baza un alb mai laptos. Sunt persoane care nu le-ar place oje de genul cu baza alba, dar mie imi place si in combinatie cu o unghie de accent mai inchisa este perfect. Am aplicat doua straturi si nu am folosit nici o baza, astfel puteti observa ca acopera chiar bine. Acesta si restul ojelor din gamele Golden Rose le puteti gasi pe 1001cosmetice.ro.
On the ring finger I used Golden Rose Holiday 64 and then with Golden Rose Holiday 80 I added some flowers.

Pe inelar am  folosit Golden Rose Holiday 64 si am adaugat niste floricele folosind Golden Rose Holiday 80.
What do you think about Golden Rose nail polishes?

Ce parere aveti despre ojele de la Golden Rose?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu