sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Golden Rose in Iasi - Ro only

Hey fetelor, cate din voi sunteti din Iasi? Si ati suspinat multa vreme ca produsele golden rose, ma refer la noile game de oje se gaseau in orase mici din Romania si in Iasi nu apareau deloc? Astazi am o vesta buna pentru voi. Cand am colaborat cu Golden Rose am apucat sa stau de vorba cu distribuitorul pe moldova a acestei game si acesta mi-a spus  unde in Iasi putem gasi aceste produse. Bineinteles am vrut sa vad cu ochii mei si astazi am fost si da am gasit,

In imagini puteti vedea ca exista intreaga gama Jolly Jewels,cea Impression si prima parte din cea Holiday. Din pacate noile nuante Holiday, Carnival si 3D nu sunt, poate in curand vor fi si doamna respectiva a spus ca daca vreti poate sa faca comanda si sa va vina ojele. Pretul unei oje este de 12 Ron.

 
 



 

Prin magazin am vazut si ojele de nail art(4Ron), cele magnetice si cele normale. Din pacat nu imi aduc aminte sa fi vazut cele din gama Rich Color, dar le-am vazut in alt magazin din Siraj, la pretul de 6Ron.

Locatia magazinului este Siraj-Fofa, persoanele care au mai fost prin Siraj sigur stiu magazinul, deoarece e plin de oje. De asemenea se mai gasesc si in E-gross E5, dar cred ca doar gamele clasice.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu