sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Dare to roar

Last night was the premier of the movie Thor 2 in 3D and we decided, me and my boyfriend, to finish the week and the day  watching it at the cinema. We had to leave an hour before the movie started, because if you do not buy the thicket with 45 minutes before it begins you lose your rezervations, so I had some time to go around the mall and take a few pictures.

Aseara a fost premierea firmului Thor 2 in 3D asa ca am decis, eu si prietenul meu, sa terminam saptamana si ziua mergeand la cineva. A trebuit sa plecam cu o ora inainte de inceperea fimului, deoarece daca nu cumperi biletul cu 45 de minute inainte sa inceapa pierzi rezervarea, asa ca am avut timp sa ma plimb prin mall si sa fac cateva poze.
Blouse: Random Store
Jeans:C&A
Purse:Ressas
Necklace:Tbdress
Earrings:Random store
I went for an kind of all black outfit with golden accents due to the jewelry and red on my lips. I really like this T-shirt cause it is loose and has a tiger on it, I have a similar blouse, but purple also with a tiger....

Am mers pe un outfit cam all black cu accente auriu date de accesorii si rosu pe buze. Imi place mult acest tricou pentru ca e lejer si are un tigru pe el, am o bluza similara, numai ca pe mov tot cu un tigru pe ea...
You can find the necklace here in various colors, but I do not if you are going to get the color you wanted...because this is the one I got and in the link it says that color same as the picture and I do not find this color in the picture.But it is cute also this way. What I liked and maybe do not liked is that they are made manually after you made the order so it takes a couple of days between when you made the order and when it was shipped. I like that it came in a nice red box.

Puteti gasi colierul aici in culori variate, dar nu sunt sigura ca o sa primit culoarea pe care o doriti...deoarece acesta l-am primit eu si in link spuneau ca este aceeasi culoare ca in poza si nu gasesc culoarea asta in poze. Dar este destul de frumos si asa. Ce imi place si poate nu este ca sunt lucrate manual dupa ce ai plasat comanda asa ca dureaza cateva zile intre cand faci comanda si cand se livreaza. Imi place ca a venit intr-o cutie frumoasa rosie.
What do you think about my outfit? I know the pictures aren't so good and I am sorry.

Ce parere aveti despre outfit-ul meu? Stiu ca pozele nu sunt prea reusite si imi pare rau.
All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu