vineri, 1 noiembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: 15. Halloween - Your choise

 These should have been posted Tuesday, but I didn't had time to do my nails and I know that maybe you would have liked to see Holloween nails before Halloween....but maybe they will be an inspiration for next year. I didn't do anything interesting for this holiday, I would have liked to do some makeup, but for a good one you need time...

Acestea trebuiau postate marti, dar nu am avut timp sa imi fac unghiile si stiu ca manichiurile pentru Halloween ar trebui de preferat sa fie postate inainte de Halloween...dar poate vor fi o inspiratie pentru anul viitor. Nu am facut nimic interesant de aceasta sarbatoare, mi-ar fi placut sa fac niste machiaje interesante, dar ai nevoie de timp pentru asa ceva...
Halloween my choice is the theme so I decided to do two manicures...First one is a bloody manicure, with blood driping, a knife and a finger print. I tried to do the finger print better, but I do not know why it was so blurry, but you got the ideea.

Alegerea mea pentru Halloween este tema si am decis sa fac doua manichiuri...Prima este o manichiura insangerata cu sange care curge, un cutit si o amprenta. Am incercat sa fac amprenta mai bine, dar nu stiu de ce a iesit asa neclara, dar intelegeti voi ideea.
The second manicure is something I really wanted to try, because I saw it done by numerous people and the effect was creepy and nice every time. I did a nice degrade with two farmasi nail polishes and started drawing with acrilics, trying do to a spooky effect.

A doua manichiura e ceva ce am vrut sa incerc de ceva vreme, deoarece am vazut la multa lume si de fiecare data efectul era creepy si  dragut. Am facut un degrade cu doua oje de la farmasi si cu acrilice am inceput sa desenez, incercand sa creez un efect terifiant.

Here are the themes/Acestea sunt temele:  



What do you think about them? What did you wear?

Ce parere aveti? Voi ce ati purtat?
 
All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu