miercuri, 6 noiembrie 2013

Pink and glitter

A shade of pink in a beautiful day. I do not do my nails pink very often, but I like the combination I chose for today.

O nuanta de roz intr-o zi frumoasa. Nu imi fac unghiile roz prea des, dar imi place combinatia care am ales-o pentru azi.
 
In a previous post you saw how Golden Rose Jolly Jewels 110 looks in two layers without a base. Well I was curious how it looks over another polish, at first I thought it couldn't look well because it has a bit of white base, but after I applied over a nice shade of pink I kind of liked the result. On the ring finger I applied one layer of Golde Rose Jolly Jewels 118.

Intr-un post anterior ati vazut cum arata Golden Rose Jolly Jewels 110 in doua straturi fara o baza. Pai eram curioasa cum arata pe alta oja, la inceput am crezut ca nu o sa arate bine pentru ca are un pic de baza alba, dar dupa ce am aplicat peste un roz frumos mi-a placut rezultatul. Pe inelar am aplicat un strat de Golden Rose Jolly Jewels 118.
 
Golden Rose Jolly Jewels 118 like the others in the collection has a lot of glitter and covers well in only one layer. It has hexagonal glitter, large black ones, large white ones and medium silver ones.

Golden Rose Jolly Jewels 118 precum celelalte oje din colectie are o multitudine de sclipici si acopera bine intr-un singur strat.  Are particule hexagonale sclipitoare,  unele negre mari, unele albe mari si unele medii argintii. Ambele oje golden rose le am de pe 1001cosmetice.ro
What do you think about my combination?

Ce parere aveti despre combinatia mea?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu