vineri, 8 noiembrie 2013

An autumn smile

The last days the weather wasn't photo friendly, a lot of clouds, rain and I just couldn't do some quality photos and I have so many outfits I want to show you. Today was a great day, sunny and wasn't to cold, so after I finished the classes I decided to take some shots with my new blouse from Kurtmann and jewelry from Bellast.

Ultimele zile vremea nu a fost prea prietenoasa cu fotografiile, o multime de nori, ploaie si pur si simplu nu am putut sa fac niste poze de calitate si am asa multe outfit-uri pe care vreau sa vi le arat. Astazi a fost o zi frumoasa, senina si nici prea friguroasa, asa ca dupa ce am terminat orele am decis sa fac niste fotografii cu noua mea bluza de la Kurtmann si bijuterii de la Bellast.
 Shirt: Kurtmann
Jeans: C&A
Earrings: Bellast
Necklace: Bellast

 I really liked the shirt on the website, it is a really nice red browny color and I knew this kind of blouse would fit me weel, because I have a similat one as shape. I really liked it for the color and for the detalis in the top part. The size I went for is xxl and fits me really nice.

Mi-a placut mult camasa aceasta pe site, are o culoare foarte frumoasa de maroniu rosiatic si eram sigura ca o sa imi stea bine, deoarece am una asemanatoare ca forma. Mi-a placut mult pentru culoare si pentru detaliile din partea din fata.Marimea pe care am mers este xxl si imi vine foarte bine, o puteti vedea aici. Din pacate nu mai este pe stoc, dar cu siguranta veti putea gasi alte camasi pe placul vostru pe site.
 
 
 
 
 
 The jewelry I chose for this outfit are from Bellast are are 18K Rose Gold Plated, they aren't a set, but I think they look good together. I like the color of the jewelry, that Rose Gold, because I am not of fun of normal gold color...And did I said how colored are they, the necklace with the blue, green and the earrings with blue,pink,red, green. The earrings are small, but have quite a charm with the color and the shape.

Bijuteriile pe care le-am ales pentru tinuta sunt de la Bellast si sunt plate cu Aur Rose de 18k, ele nu sunt un set, dar cred ca merg bine impreuna. Imi place culoarea bijuteriilor, acel aur rose, deoarece nu sunt o fana a aurului normal...Si am spus cat de colorare sunt, colierul cu albastru, verde si cerceii cu albastru, roz, rosu, verde. Cercei sunt mici, dar au farmecul lor datorita culorii si formei.
What do you think about my outfit? Or the jewelry? 

Ce parere aveti despre outfit-ul meu? Sau despre bijuterii?
All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu