duminică, 24 noiembrie 2013

Douce Nature Hand Creme - review

For perfect, strong and long nail hidratation is very important and I do not miss this aspect since I found about this and it really works. Preferably is to use natural products, like oils and butter, but I am kind of lazy to look into this kind of products, I promise I will do so in the future, and I prefer to buy hand cremes to moisturize my hands and nails. For today I have a review for my newest hand creme from Econatura, Douce Nature with argan oil.

Pentru unghii perfecte, puternice si lungi hidratarea este foarte importanta si nu ratez acest aspect de cand am aflat despre el si chiar functioneaza. Preferabil e sa folosesti produse naturale, precum uleiuri si unturi, dar sunt cam lenesa cand e vorba sa ma informez despre ele, promit ca o sa o fac pe viitor, si prefer sa cumpar creme de maini ce imi hidrateaza mainile si unghiile. Pentru astazi am un review pentru cea mai noua crema de maini de la Econatura, gama Douce Nature cu ulei de argan.

I do not know if it is just me, but I like for my creams to smeel nice, so I enjoy them after I apply. This one smell so nice I could eat it, it reminds me of Christmas, that scent of cinemon and orange, being perfect for this time of the year.  The dozing system is the classic one and you can open it easy, without breaking your nails, I like that it has a small hole, because you do not need a lot of product.
After you apply it and start to massage your hand, you will feel the oil in it and after, for a few moments of time they will be shiny. It is absorbed quickly and you do not have sticky hands.
I like that after I apply it before I go to sleep, in the morning I feel them soft.
The only minus I could find it would be the price maybe, 10$ for 60 ml, but I think this is a medium level, they are cheaper and also more expensive hand cremes.
Nu stiu daca e doar la mine, dar imi place ca produsele, in special cremele sa aiba un miros placut, sa ma incante olfactiv dupa aplicare. Acestea miroase asa de bine incat as putea sa o mananc, imi aduce aminte de Craciun, acea mireasma de scortisoara si portocala, fiind perfecte pentru aceasta perioada a anului. Sistemul de dozare e cel clasic si poti sa il deschizi usor, fara sa iti rupi unghiile. Imi place ca are un orificiu mic, deoarece nu ai nevoie de mult produs.
Dupa ce o aplici si incepi sa o distribui, vei simti uleiul din el si dupa, pentru cateva momente mainile cam stralucesc. Este absorbita repede si nu ai maini lipicioase.
Imi place ca dupa ce o aplic seara, dimineata mainile mele sunt catifelate.
Singurul minus cred ca ar fi poate pretul, 31.70 Ron pentru 60 ml, dar cred ca e cam mediu, sunt produse si mai ieftine si mai scumpe decat atat.
Daca v-am facut curioase, o puteti gasi aici.

Ingredients/Ingrediente:
Aqua, Glycerin, Coco-Caprylate, Cocoglycerides, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Cera Alba (Beeswax), Olus Oil(Vegetable Oil), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hibiscus Sabdariffa Flower, Benzyl Acohol, Limonene, Citrus Aurantium Dulcis(Orange) Oil, Xanthan Gum, Parfum, Hydrogenated Vegetable Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Poweder, Dehydroacetic Acid Tocopherol, Helianthus Annuus(Sunflower) Seed Oil, Candelilla  Cera(Euphorbia Cerifera(Candelilla) Wax), Linalool, Benzyl Salicylate, Cinnamomum Zeylanicum (Bark) Oil, Eugenia Caryophyllus(Clave) Bud Oil, Eugenol, Cinnamal, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Levulinate, Sodium Benzoate, Citral.  

Green - best Yellow - good  Red- not so good
  I can see that different ingredients differ from cosmetics dictionary to another. So this ratings are based on this one.  
Observ ca multe in ingrediente difera de la un dictionar cosmetic la altul. Asa ca acesta este cel pe care imi bazez ratingurile.  

Seen now the ingredients, I do not think I have ever seen so much green for a products so now I am trully satisfied with this hand creme.

Vazand acuma ingredientele, nu cred ca am vazut asa mult verde la un produs, asa ca sunt total multumita cu aceasta crema de maini.

Is this review useful for you? What hand creams do you use?

Ati gasit acest review folositor? Ce creme de maini folositi?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu