joi, 7 noiembrie 2013

Montagne Jeunesse Dead Sea Face Spa - review

A while back I received some goodies from Montagne Jeunesse, you can find the review about the pore strips here and the rest stayed quietly neer my bed waiting to be used. The other days I really wanted to pamper my self a bit so I decided it was time to use one of them.I was curious about this mask because they are for only one use and it is made of some kind of canvas that contains some solution.


Cu ceva timp in urma am primit niste bunatati de la Montagne Jeunesse, puteti vedea review-ul la benzile pentru puncte negre aici si celelalte au asteptate cuminti langa pat sa le folosesc. Zilele trecute chiar vroiam sa ma rasfat putin asa ca am decis sa folosesc una din ele. Eram curioasa in privinta mastilor acesta deoarece sunt de unica folosinta si sunt facut dintr-un fel de panza imbibata cu o solutie.

The steps/Pasii:


So you wash your face before using it and then you remove it from the package . In the instruction it says that you should cut the fabric that is where your mouth is and put it on your nose, but it already had that done, maybe it was a new thing and they hadn't modified the writing..I do not know.

Deci va spalati faca inainte sa o folositi si dupa o scoateti din pachet. In instructiuni scrie ca ar trebui sa luati portiunea de material de pe zona gurii si sa o puneti pe nas, dar deja era facut asta, poate s-a schimbat si nu au mai rescris informatiile...nu stiu.
Then you apply on your face making sure is sticks well, pressing all over your face. In this point I had some problems, because it  is really big and in some areas it formed some folds, but I tried to press it as much as I could. So here I am with it,bohooo, hope I haven't scared you :))


Apoi  o aplicati pe fata asigurandu-va ca e lipita bine, presand peste toata fata. In acest punct am avut niste probleme, deoarece era chiar mare si unele zone s-au format cute, dar am incercat sa o presez cat de bine am putut.Si iata-ma cu ea, bohooo, sper ca nu v-am speriat :))

Let's see the good parts. It smell so nice , of sea salt, ohhh it reminded me of summer, if I closed my eyes I could imagine me on a beach. I truly recommand using it during the hot season, because it has a revigorating and cooling effect. It says to stay with it only 10 minutes, but it felt so good, I think I could have kept it longer and just relaxed. The skin is very soft after you remove it and even if you clean your face with some water the sent remains.
On the other hand if you do not stand strong smell, I think this could be to much for you. Also it was kind of big for me and I couldn't stick it well, as you can see from the picture.
Overall I think it is a good product, especially if you are in vacation and do not want to carry all of your products with you, it is light, good and for only one use.

Acuma sa vedem partile bune. Miroase atat de bine, a sare de mare, ohh imi aducea aminte de vara, daca inchideam ochii ma puteam imagina pe o plaja. Chiar o recomand sa o folositi in perioadele calduroase, deoarece are efect de racorire si revigorate. Spune sa o tii 10 minute, dar se simtea asa de bine, cred ca as fi putut sa o tin mai mult si doar sa ma relaxez. Pielea este foarte fina dupa folosire si chiar dupa clatire mirosul se pastreaza.
Pe de alta parte, daca aveti o problema cu mirosurile puternice, cred ca e o prea mult pentru voi. De asemenea e un pic cam mare pentru mine si nu am reusit sa o fac sa se lipeasca bine, dupa cum puteti observa si din fotografie.
In mare cred ca este un produs bun, mai ales daca sunteti in vacanta si nu vreti sa carati toate produsele cu dumneavoastra, este usor, bun si pentru o singura folosinta.

Ingredients/Ingrediente:
Have you tried this kind of produts? Would you like to?

Ati incercat masti de fata de acest fel?Ati dori?


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu