luni, 25 februarie 2013

Sleek Snapshots

(It is also in English)În luna februarie am împlinit 20 de ani și cu această ocazie unul din cadouri a fost o trusă Sleek Snapshots, deoarece îmi doream foarte mult niște nuanțe aprinse. De ziua mea am primit multe cadouri minunate pe care o să vi le prezint când îmi mai fac puțin timp.

In February I turned 20 and with this ocasion one of the presents was a Sleek Snapshots Palette, beacue I really wanted some bright colors. For my birthday I got a lot of wonderfull presents wich I will present when I will have time.




  Fără primer/Without primer

Și pentru că am avut timp să mă joc cu ea am să vă arăt niște machiaje realizate cu ea.

And because I had time to play with it I am going to show you some makeups realised with it.









Mie îmi plac la nebunie trusele de la Sleek, abia mă abțin să nu mai cumpăr altele.

I just love Sleek Palettes, I barely restrain myself from buying other.

Voi aveți truse Sleek? Dacă da ce părere aveți despre ele?

Do you have Sleek palettes?If so what do you think about them?

 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu