marți, 5 februarie 2013

My newest shopping

(It is also in English)Zilele aceste au trecut destul de greu, am avut mult de învățat și astăzi am decis să mă relaxez puțin, și cum să fac asta dacă nu cu oleacă de cumpărături. Astfel că m-am trezit, m-am îmbrăcat și am plecat la magazinul meu preferat pentru oje și accesorii.

 These days have been pretty tough, I had much to learn, and today I decided to relax a little, and how to do this if not with a little shopping. So I woke up, I got dressed and went to my favorite store for nail and accessories.

 Și uitați cu ce m-am întors/And look what I got:
 Căteva oje de la Gabrini, au costat 3 Ron/buc./ A few nail polishes from Gabrini, cost 1$/ piece.
 Două pensule pentru unghii și un nou instrument de punctat, fiecare a fost 3 Ron./Two nail brush and a new tool for dots, each were around 1$.
 O plăcuță, 5 Ron./A plate, around 1.5$.
Un borcănel de catifea, dacă îmi place mă duc să mai iau că aveau niște culori superbe, 4 Ron.
A jar of velvet, if I like it I'm going to get more,because the colors were beautiful, around 1$. 



 Nici o vizită în oraș nu se termină fără să trec pe la standul essence și ghici ce mi-a atras atenție...produsele din gama Twilight Breaking Dawn part two...aș fi vrut să îmi iau și fardul pudră auriu, dar din păcate nu mai erau....iată ce mi-am luat:

No visit to the city is complete without a stop by the essence booth and guess what caught my attention ... the products from the Twilight Breaking Dawn part two range ... I wanted to get a golden powder , but unfortunately it was gone .... this is what I got:

Și acuma un mic swatch al ojelor cumpărate.
And now a small swatch of nail polishes bought.


All the best,
Anca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu