miercuri, 6 februarie 2013

Flowers(using nail stamp)

(It is also in English)După cum știți tocmai mi-am cumpărat o plăcuță și, încântată fiind de noua achiziție, am decis să pun la o testare, și cum mai bine să fac o manichiură cu ea...și așa am ajuns la manichiura de azi:)

As you know I just bought a plate and being happy with my new acquisition, I decided to make a test, and how better then to do a manicure with it ... and so we come to today's manicure :)



Produse folosite/Products used:

Știu că nu e reușită, dar mai greu până ce îmi perfecționez tehnica de imprimat.
I know it's not great, but it is hard until I perfected my stamping technique.

 E...în mare îmi place cum iese modelul, cred că mai mult ca sigur o să o mai folosesc și o să mai cumpăr și altele.
  I really like how the model came out, I think more than likely I am going use it and I am going to buy more.

All the best,
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu