duminică, 24 februarie 2013

10 Day of nail art:6.Art deco nails

(It is also in English)Este rândul colaborării numărului 6, art deco nails. Nu prea am știut ce înseamnă această temă, cred că este artă decorativă, dar nici așa nu e prea clar, totuși am făcut și eu o încercare.

It is the turn of the numer 6 theme, art deco nails. I do not really know what that means, I think it is decorative art, but it is not very clear, although I gave it a try.

Acuma să vedem ce a ieșit.

Now let us look what came out.








Am decis să fac un ombre, apoi să aplic un lac matifiant și  am făcut niște modele cu negru. Trebuie să recunosc că nu știu dacă sunt în temă, dar îmi place rezultatul, mai alesa ombre-ul de roșu și mov.

I decided to make an ombre and then apply a mattifying top coat and I made some black modes. I must admit that I do not know if I respected the theme, but I like the result, especially the ombre with red and purple.

 Oje folosite/Nail polishes used
Sper să vă placă rezultatul și nu uitați să treceți pe la celelalte fete.

I hope you like the result and do not forget to check the other girls.

1. Raluca - http://blackeyedstyle.blogspot.ro/
 2.Romina- http://sparkleandlove.wordpress.com/

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu