luni, 4 februarie 2013

Purple

(It is also in English) Ca să rămân în temă, broken hearted girl, am decis să adopt un machiaj mai închis, deoarece eu când sunt tristă apelez la culori mai închise pentru că nu vreau să arăt că sufăr. Acest lucru poate nu are sens pentru voi dar mie îmi dă mai multă încredere și mă ajută să merg mai departe.

To stay in theme, broken hearted girl, I decided to make a darker makeup , because when I'm sad I turn to darker colors because I do not want to show that I suffer. This may not make sense for you but it gives me more confidence and helps me move on.

Și acesta este machiajul meu/And this is my make-up:

Pentru machiaj am folosit paleta Oh so special de la Sleek /For the makeup I used the Oh so special palette from Sleek.


 Sper să vă placă/I hope you like it.

Ați dori să vă prezint toate produsele folosite la machiaj?
 
Would you like me to present all products I used in the makeup?


All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu