joi, 21 februarie 2013

10 Day of nail art:4.Cracked grunge

(It is also in English)Iată că ne-am regăsit și la cea de-a patra colaborare din această serie, unghii crăpate.

Here we are at the fourth theme from this collaboration, cracked nails.






Am încercat să realizez un mozaic de culori ca să se vadă pe sub oja crackle, însă nu știu cât de mult am realizat, chiar și așa îmi place rezultatul.

I tried to realize a mosaic of color to show under the crackle nail polish, I do not know if I succeeded, but I like the result.

Oje folosite/Nail polishes used
Am decis să mai fac încă o manichiură.

I decided to make another manicure.




Și cu puțin sclipici/ And with some sparkle

Ojele folosite/Nail polishes used

Care vă place mai mult/Which one do you like more?
  Nu uitați să treceți și pe la celalte fete/ Do not forget to visit the other girls: 

1. Mikaella - http://beautybymikaella.blogspot.ro

2. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
 
All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu