joi, 14 februarie 2013

Leopard print lips

(It is also in English)Pentru ziua de mâine am o postare drăguță dintr-o noua colaborare, pentru mai multe reveniți mâine, și după modelul de la unghiuțe m-am inspirat și pentru niște buze drăguțe.

For tomorrow I have a cute post from a new collaboration, for more return tomorrow, from the nails model I was inspired for some cute lips.



Nu știu dacă aș purta așa ceva, dar a fost foarte distractiv să le realizez și m-am distrat de minune cu prietenele mele pe seama lor:))

I do not know if I would wear them, but it was fun to make them and I had a blast with my friends on their account.

Ați vrea să vă arăt cum le-am realizat sau ce produse am folosit? Dacă da..un comentariu și o să fac o postare pentru ele.

Would you like to show you how I made them or which products I used? If so...leave a comment and I will make a post for them.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu