sâmbătă, 23 februarie 2013

Challenge 6. Inspired by a song

(It is also in English)Astăzi este rândul temei cu numărul 6, inspirată de un cântec. Inițial nu am știut ce melodie să aleg, apoi ascultam Diamonds-Rihanna

Today is the  turn of the number 6 theme, inspired by a song. At first I did not know what song to chose, then  I was listening to Diamonds-Rihanna.
Melodia asta mi-a durat speranță, putere în zilele când eram la pământ. Eu prefer să mă gândesc că este o melodie care ne inspiră, care ne încurajează că toți putem fi un diamant, că împreună putem străluci.

This melody gave me hope, strenght in the days when I was down. I prefer to think that is it a song that inspires us, that encourages us that we all can be a diamond, that together we can shine.

Manichiura am preferat să rămână cât mai simplă, doar cu puțină strălucire.

I prefer to keep the manicure simpler, just with a little sparkle.




Am ales să fac un mic diamant pe inelar. Și în continuare o manichiură mai sclipicioasă,

I decided to make a little diamand on the ring finger. And now a more sparkly manicure.



Produsele folosite/Producst used:
Sper să vă placă viziunea mea.

I hope you like my vision.

Sunt sigură că restul fetelor au făcut niște manichiuri superbe așa că vă invit să le vizitați.

I am sure the others girls made some beautiful manicures so I invite you to check them out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu