marți, 5 februarie 2013

Liebster award!

(It is also in English)Sunt atât de încântată că pot să vă arăt premiul pe care l-am primit:D, încă nu îmi vine să cred că, deși sunt la început de drum, cineva a crezut că merit acest premiu și vreau să mulțumesc astfel The Girl with the Butterfly Tatto și Ela's Dream, deoarece am primit de la amândouă. Am să fac un post pentru amândouă, sper să nu se supere:D

I am so excited I can show you the prize that I received: D, I still can not believe that, although I have just started, someone thought I deserved this award and so I want to thank The Girl with the Butterfly Tatto and Ela's Dream, because I got both. I am going to writte a post for the both, I hope they do not mind:D


   Regulile care vin cu acest premiu:


1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;

2.Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat 
4. Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

5.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le;
6. Vizitează bloguri care au fost premiate împreună cu al vostru
7. Informează blogurile pe care le-ai nominalizat.

   The rules that come along with this prize:

1. Name and thank the person/blog that has given you the award
2. List 11 things about yourself so we can know each other a little better
3. Answer the 11 questions that are made by the person who gave you the award
4. Write 11 questions for the people you nominate
5. Award the prize to 9 blogs that you like, that have just started, and have less than 200 followers
6. Visit the blogs that have been awarded along with yours
7. Inform the blogs that you have nominated


   Acuma vine rândul să spun 11 lucruri despre mine ca să ne cunoaștem mai bine:
   Now it is my turn to say 11 things about me so you can know me better:

  1.În mare sunt o stundentă care orice alta. Sunt la facultatea de automatică și calculatoare deoarece mă pasioneză programarea, pur și simplu e ca propriul meu univers în care, prin intermediul codului, pot crea ce vreau eu.
   1.I am just a student like any other. I am studying Computer Science because my pasion is computer programming, it is just like my own universe in which, throught the code,I can create wathever I want.
 
  2. Cred că din perspectiva multor persoane încă mai este mentalitatea cum ar trebui sa arate cineva de la calculatoare și nu mă încadrez în acest tipar, da învâț, dar asta nu înseamnă că trebui să nu mă îngrijesc, din contră îmi place să îmi fac unghiile, să mă machiez și să mă aranjez.
   2. I think that from the perspective of many people they still think how someone that studies computer science shoul loke and I do not fit into this pattern, yes I learn, but that does not mean I should take care of myself, on the countrary I like to do my nails, to do my makeup.
 

   3.Iubesc  animalele, nu conteaza câine, pisici s.a. , deși preferatele mele sunt pisicile. Vreau când o să am casa mea să am două pisici și câini.
3.I love animals, no matter dogs,cats, although my favorites are cats. I want when I will have my house to have two cats and dogs.


  4.Îmi place muzica rock și majoritatea liceului l-am petrecut având unghii negre, machiaj negru , coliere cu cranii și brățări cu ținte. Aș putea spune că acum m-am mai calmat puțin, dar rock-ul încă există în mine.
   4.I love rock music and I spent most of high school with black nails, black makeup, necklace with cranes and studded bracelets . I would say that now I've calmed down a bit, but rock still exists in me.

5.Nu prea mă sperii la filmele de groază. Ele sunt preferatele mele și de obicei când mă uit pun pariu cine moare, în ce ordine și cine supraviețuiește, și de obicei le nimeream.
5.I'm not too scared of horror movies. They are my favorite and usually when I watch them I bet who dies and who survives and in what order, and I usually was right.


   6.Sper ca într-o bună zi alături de iubitul meu sau soțul meu, cine știe, să străbat tot globul.
  6. I hope that one day with my boyfriend or my husband, who knows, to see the world.
 
  7.Îmi este greu să las pe altcineva să facă ceva în locul meu, deoarece tind să fiu perfecționistă și greu am încredere în cineva că face o treabă bună fără ca eu să îl supraveghez. Cred că nunta mea o să fie foarte dificilă că eu vreau tot să fie ca mine și perfect s.a.
  7.It is hard to let someone else do something for instead of me, because I tend to be a perfectionist and I hardly trust anyone to do a good job without me watching him. I think my wedding is going to be very difficult because I want everything to be perfect...
 

    8.Nu am mulți prieteni deoarece greu mi se câștigă încrederea și mai bine să ai mai puțini și adevărați decât mulți și falși.
  8. I do not have many friends because I is hard to gain my confidence and better to have fewer and true than many and false.
 

   9.Îmi place să dansez și să încerc diverse, cum ar fi quilling, origami, bentițe și accesori de păr handmade, orice îmi poate ocupa timpul și mă împiedică să mă plictisesc. 
   9. I love to dance and try different stuff, such as quilling, origami, ribbons and handmade hair accessories, anything I that can ocupy my  time and prevents me from getting bored.
  
   10. Îmi plac mult dulciurile și mi-aș dori să știu să fac de toate...dar mai am momentan mă limitez la câteva care le știu, dar cum prind un loc al meu cu aragaz la care pot încerca o să îmi dau drumul. 
   10. I love sweets and I would like to know how to do everything ... but I currently limit myself to a few that I know how to make, but when I get my hands on a place of my own with a stove I will try everything.

11.Sunt o persoană ambiționată și nimic nu mă poate împiedica să reușesc ce îmi propun. 

    11. I am ambition and nothing can stop me to achieve what I want.
   
    Acum este vremea sa raspund celor 11 intrebari formulate de
The Girl with the Butterfly Tatto.

Now is the time to answer the 11 questions raised by The Girl with the Butterfly Tatto

1. Ce preferi: muntele sau marea? De ce?
1. What do you prefer: the mountain or the sea?Why? 

 

Clar marea…nici nu se pune discuția, îmi place să simt razele de soare pe față, îmi place să simt nisipul printre degete, îmi place să mă uit în zare. În apă mă simt liberă, simt că pot face orice. Marea mă relaxează, mă încarcă de energie și soarele îmi dă o rază de speranță că totul va fi bine.


Clearly the sea ... no discussion, I like to feel the sunlight on my face, I like to feel the sand through your fingers, I like to look at the skyline. In the water I feel free, I feel I can do anything. The sea relaxes me, energizes me and the sun gives me some hope that everything will be fine.

2.Care este motto-ul după care te ghidezi în viață?
2. What is the motto after which you guide in life?

Fii mereu tu însuți,riști mai mult dacă te prefaci că ești altcineva.

Always be yourself, you risk more if you pretend you're someone else.

3.Care este anotimpul tău preferat? De ce ?
3.Which is your favorite season? Why?


Iarna e anotimpul meu preferat și poate o să vă întrebați de ce tocmai cel mai friguroasă perioadă. Păi mie îmi place frigul, da pare ironic având în vedere că prefer marea în locul muntelui, dar îmi place zăpada, îmi place cum sclipește la lumina lunii, îmi place că e anotimpul cadourilor și am ocazia sa pregătesc cadouri frumoase persoanelor dragi. Să nu mai zic că ziua mea de naștere e iarna.
sursa
Winter is my favorite season and maybe you wonder why the coldest period. Well I like the cold, so it seems ironic given that I prefer the sea instead of mountain, but I like snow, I like how it sparkles in the moonlight, I love the fact that it's the season of gifts and I get to prepare beautiful gifts for the loved ones. Not to mention that my birthday is in winter.
 

4.În ce oraș, țară ai vrea să ajungi?
 4.In the what city, country do you want to go?


În Israel deoarece am avut ocazie să o vizitez, prietenul meu fiind de acolo, și pot să zic că e o țară mică dar superbă și aș mai avea așa de multe de văzut și chiar într-o zi aș vrea să trăiesc acolo. 

In Israel since I had the occasion to visit it, my friend is from there, and I can say it's a small but beautiful country and I still have so much to see and one day I even would like to live there.


5.Dacă ai întâlni peștișorul auriu, care ar fi cele 3 dorințe?
5. If you would find the goldfish what would be the 3 wishes?


Hmm greu…cred că prima dorință ar fi ca toata lumea să fie sănătoasă, deoarece cred că asta este cel mai important lucru în viață, a doua dorință ar fi să termin cu bine facultatea și a treia, știu că e cam pragmatică, dar aș vrea o colecție mai mare de oje și produse de înfrumusețare.
sursa
Hmm hard... the first wish would be for everyone to be healthy, because I think that's the most important thing in life, second wish would be to finish well the faculty and third, I know this sounds pragmatic, but I would like a bigger collection of nail and beauty products.
 

6.Ce anume îți dorești să vezi măcar o dată în viață?
6. What do you want to see at least once in life?
 

Aș vrea să văd carnavalul de la Veneția, întotdeauna am visat la balurile regale, la rochiile fastuoase și dacă tot trăiesc în secolul 21 măcar aș vrea să mă bucur de toate acestea la acest carnaval.
sursa
I would like to see the carnival of Venice, I always dreamed of royal balls, lavish dresses and since I live in the 21st century at least I can enjoy all of this at the carnival.
 

7.Cum decurge o zi din viața ta?
7. How does a day in your life looks like?
 

O zi normală din viața mea decurge destul de ușor, trezirea, facultate sau dacă nu învăț, și bineînțeles momentele de relaxare: unghii, machiaj, filme sau plimbări prin oraș.

A normal day in my life flows easily enough, awakening, university or if not study, and of course relaxing moments: nails, makeup, movies or walking around town.
 

8. Ce crezi despre România? Ce iți place și ce nu?
8. What do you think about Romania? What do you like and what not?
 

Despre Romania cred ca este o țară frumoasă, dar greu de descoperit deoarece turismul nu e prea bine dezvoltat și greu găsești părțile frumoase ale țării. De asemenea cred că mai avem de lucru până să ajungem la nivelul tărilor din Occident, din toate punctele de vedere: oameni, locuri... Parerea mea este că înainte să mergem în străinătate să vizităm ar trebui sa străbatem toate colțurile Romaniei. Îmi place Maramureșul, Bucovina , Transilvania deoarece în aceste zone am fost și pot să mă exprim, de asemenea cred că zona de litoral la noi are nevoie de îmbunătățiri.
sursa
sursa
sursa

I think that Romania is a beautiful country, but hard to find because the tourism is not well developed and it is hard to find the beautiful parts of the country. I also believe that we have to work to get to at the same level with the Western countries, from all points of view people, places ... My opinion is that before we go abroad to visit we should wander all over Romania. I like Maramures, Bucovina, Transylvania because these areas I have been to and I am able to express myself about them, also I believe that our coastal area needs improvement.


9.Care este cel mai traznit lucru pe care l-ai facut vreodata?

 9. What is the craziest thing you've ever done?


 Sincer această întrebare e cam capcană deoarece chiar dacă am gura mare și spun multe tâmpenii, nu prea fac lucruri trăsnite, sunt o fire mai restrasă și mai calmă din acest punct de vedere.

Frankly this question is kind of trap because even if I have a big mouth and say a lot of crap,I do not do crazy things, I'm a calm person.
 
10. Care este cea mai frumoasă zi din viața ta?
 10. What is the best day of your life?


Cea mai frumoasă zi din viața mea a fost, știu că pare stupid, după primul semestrul de la facultate când am văzut că eram printre primii și după ce luasem primi mei de 10 la examene….știu că pentru mulți nu pare mult lucru dar  eram așa de mândră că am reușit că înt-un final am demonstrat că pot. Era un moment important pentru mine deoarece întotdeauna mă simțeam inferioră, fiind de la un grup școlar, și tot dădeam peste oameni de la colegi care strâmbau din nas și acuma eram în aceeași oală cu ei și am reușit, am dovedit că pot și știu.

The best day of my life was, I know it sounds stupid, after the first semester in college when I saw that I was among the first and after I had  my first 10 at the exams .... I know that for many it does not seem much but I was so proud that I managed finally to demonstrate that I can. It was an important moment for me because I always felt inferior, being from an agricultural highschool, and all the people that I meat from colleagues looked at me feeling superior and now I was in the same situation with them and I did, I found that I can and I know.


11.Care este deviza ta in viata?
11. What is your motto in life?
 

Orice e posibil daca iti doresti cu adevarat.

Anything is possible if you really want it.

Acum este vremea sa raspund celor 11 intrebari formulate de
Ela's Dream.


Now is the time to answer the 11 questions raised by Ela's Dream.

1.  Care a fost cel mai plăcut moment din viața ta?
1. What was the most enjoyable moment of your life?


Cel mai plăcut moment din viața mea a fost când m-am urcat în avion alături de iubitul meu, cu destinația Israel pentru o lună de zile după un an întreg de stres și de facultate...a fost așa plăcut să mă gândesc că încep vacanța și că mă pot relaxa...
sursa
The most enjoyable moment of my life was when I got on the plane with my boyfriend, to Israel for a month after a year of stress and college ... it was so nice to think that the holiday was starting and that I can relax ...
 
2.  Care e cel/cea mai mare vis/dorință a ta?
2. What is the biggest dream / desire yours?

 Cea mai mare dorință a mea este să reușesc să mă remarc pe plan profesional, să reușesc în domeniul meu și să ii pot face mândri pe părinți mei.


My greatest desire is to succed professionally, to succeed in my field and to make my parents proud.

 3.  Care sunt produsele voastre cosmetice preferate?
 3. What are you favorite beauty products?

Nu cred că pot să spun că am produse favorite deoarece încă sunt la început de drum în descoperirea lor și cred că o sa mai treacă un timp, în care o să mai testez produse pentru ca să mă pot decide.

I do not think I can say that I have favorite products, because I am still at the begining in their discovery and I think I need to pass some time, in which I will test the products so that I can decide. 

4.  Dacă ar fi să schimbați un anumit lucru în viața voastră care ar fi acela?

4.If you could change one thing in your life what would it be?

 Nu sunt sigură că aș vrea să schimb ceva, da nu e perfectă, dar dacă aș schimba ceva poate nu aș fi devenit persoana care sunt sau poate că nu aș fi cunoscut persoanele dragi mie.

I'm not sure I would change anything, yes it's not perfect, but if I could change something maybe I would not have become the person I am or I would not have known the persons close to me.
 
5.  Ce parere ai e important aspectul la o femeie?
5. What do you think appearance is important to a woman? 


Sincer da, pentru că primul lucru care îl observi este aspectul, dar nu cred că totul ar trebui să se rezume la asta și de asemenea cred că ar trebui să vedem ce se ascunde și în spatele unui aspect care la prima vedere nu te-ar atrage, pentru că nu știi ce persoană se ascunde.

Honestly yes, because the first thing you notice is the look, but I do not think everything should stick to it and also I think you should see what hides behind a look that at first glance you would not attract you, because you do not know what person is hiding behind this.

6.  Unde iti doresti sa-ti petreci urmatorul concediu?
6.Where do you want to spend your next vacation?

 În Israel, deoarece am fost vara trecută acolo, dar nu am apucat să vizitez tot ce mi-am propus așa că as mai vrea o tură...să văd Marea Moartă și alte locuri minunate.
sursa
In Israel since I was there last summer, but I did not get to visit everything I wanted so I want another ride ... to see the Dead Sea and other wonderful places.
  



7.  Care e sloganul tau in viata?
7.What is your motto in life?

Fii mereu tu însuți,riști mai mult dacă te prefaci că ești altcineva.

Always be yourself, you risk more if you pretend you're someone else.

8.  Ce țară ți-ai dori mult ca să vizitezi?
8. What country do you want than to visit?

Cred că aș vrea să văd Egiptul. Din totdeauna m-au fascinat piramidele și legendele care se ascundeau în spatele lor.
sursa
I think I would like to see Egypt. I was always fascinated by the pyramids and the legends that are hiding behind them. 

9.  Crezi că e important să faci mișcare?
9.Do you think it's important to exercise? 

 Da cred că este important...minte sănătoasă în corp sănătos.

Yes I think it is important ... healthy mind in a healthy body
 
10. Care e nuanța ta de păr preferată?
10. What is your favorite hair color?

Clar roșu, momentan sunt și vopsită în această nuanță.
sursa
Clearly red, I have my hair dyed this color now. 
  
11. Care e cel mai traznit lucru pe care l-ai facut?
11. What's the craziest thing you've done? 

Nu cred că am făcut un lucru nebun până acuma, dar încă sunt tânără așa că nu se știe.

I do not think I did something crazy before, but I'm still young so I do not know.
 
Acum să adresez și eu cele 11 întrebări fetelor nominalizate:
Now my 11 questions for the girls I nominate:

1.Ai o obsesie?
1. Do you have an obsession?

2.   Ce te-a determinat sa incepi propriul blog?
2. What made ​​you decide to start your own blog?

3.Este blogging-ul  ceea ce ai crezut că va fi? Da  blogging-ul s-a ridicat la așteptările dumneavoastră.
3.Is blogging actually what you thought it would be? I mean if the blogging thing raised up to your expectations.

4. Ce melodie crezi ca te reprezinta cel mai bine?
4. Is you would be a song, what would it be?

5.Care este calitatea ce credeti ca va defineste?
5.What is the quality that defines you?

 6.Cum mergi in viata, crezi ca tu iti faci propriul drum sau ca destinul intervine?
6. Do you think that you make you own way in life or do you believe in destiny?

7.  Daca ai fi putut sa fii oricine sau orice, ce ai fi?
7. If you could be anyone or anything, what would you be?

8. Care este deviza ta in viata?
8. What is your motto in life?
 
9.  Ai  vreun regret sau ai fi vrut sa poti modifica ceva?Daca da ce?
9.Do you have any regrets or wish you could change something? If so what?

10. Care este tehnica preferată pentru realizarea unghiilor?
10. Which is your favourite nail art technique?
   

     11.Care credeți că este rețeta pentru un blog de succes?
     11.What do you think is the recipe for a successful blog?

       Și nominalizați sunt:/ And the nominees are:



     Sper că nu v-am plictisit cu postul meu:) și că acuma poate mă cunoașteți mai bine.
    
    I hope I have not bored you with my post :) and now you know me better.

     All the best,
     Anca 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu