vineri, 1 februarie 2013

My newest shopping

(It is also in English)Știu că nu am prea postat zilele acestea, tot îmi propun să mai scriu câte ceva, dar ajung așa de obosiță de la facultate...sper să mă iertați. M-am gîndit ca înainte să mă pun la somn să vă arăt ce mi-am mai cumpărat zilele acestea.

I know I have not posted much these days, I always intend on writing something, but I get so tired from college ... I hope you forgive me. I thought that before I go to sleep to show you what I bought these days.

Am ajuns pe la Kaufland și mi-am luat și eu primea mea BB cream de la Nivea.

I went to Kaufland and I got myself my first BB cream from Nivea.


Crema era la reducere, cred că a costat 16 Ron. Nuanța aleasă este Medium to dark însă mi se pare puțin cam închisă, acest aspect mi se pare un minus deoarece ai de ales doar între două nuanțe: deschis sau medium to dark, ar fi putut măcar să facă trei nuanțe. Am testat puțin, din păcate nu am poze dar o să revin cu ele, și cred că dacă vrei un produs care să aibă o acoperire mică spre medie, care să nu vă încarce tenul și să aibă și hidratate acesta este produsul. O să revin cu mai multe detalii după ce îl mai testez.

The cream was on sale, I think it cost 5$.I selected the Medium to dark shade, but seems a little dark, this seems like a minus because you have to choice between only two shades: light or medium to dark, I think they could even made three shades.I tested a bit, unfortunately I do not have pictures, but I'll come back with them, and I think if you want a product that has a low to medium coverage that does not load your skin and hydrateds it then this is the product. I'll come back with more details after testing it a little bit more.

Am cumpărat de asemenea un pachet promoțional Nivea, șampon plus gel de duș gratis.

I also bought a Nivea promotional package, shampoo with free shower gel.
Pănă acuma sunt destul de mulțumită de șamponul antimătreață de la Nivea, are efect destul de bun asupra mătreții și îmi face părul foarte mătăsos. Gelul e la prima încercare, dar miroase foarte bine și acesta este un motiv suficient să îi dau o șansă. Voi ce produse antimătreață îmi recomandați? specific că deja am încercat de la Dulgon, Garnier și Head and Shoulders.

So far I'm pretty happy with the Nivea antidandruff shampoo, it has a pretty good effect on the dandruff and makes my hair  very silky.The gel is at the first attempt, but it smells great and it is reason enough to give it a chance. What antidandruff products do you recommend? I already tried products from Dulgon, Garnier and Head and Shoulders.

Am mai cumpărat și o ojă portocalie de la flormar, o ojă albă tot de la flormar, deoarece nu eram foarte mulțumită de cea de la Farmasi, și două base coat-uri de la Farmasi, unul pentru creștere și unul pentru întărirea unghiilor, fiecare au costat 10 Ron.

I also bought an orange nail polish from Flormar, a white nail polish also from Flormar, because I was not very happy with the one from Farmasi, and two base coats from Farmasi, one for growth and one for strengthening nails, they each cost around 3$. 
 

Voi ce ați mai cumpărat în ultima vreme?

 What have you bought lately?

 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu