luni, 1 aprilie 2013

Wishlist

This is my first post of this kind, because before I bought everything that went throw my mind, and lately I became more carefull about my money so every time I wanted a product I would write it on a list. I make this wishlist because I want to have where to add what I want and when I decide to spend some money I will not go to the store and buy unimportant things, but to chose a product from the ones listed below. Enough talking, let me show you what I would like to buy.

Aceasta este prima mea postare de genu, deoarece pana acuma îmi achiziționam tot ce îmi trecea prin minte, însă în ultima vreme am devenit mai atentă la cheltuieli așa că de fiecare dată când ceva îmi făcea cu ochiul, îl treceam pe o listă. Fac aceast wishlist ca să am unde adăuga ce mai doresc și când voi decide să mai cheltui puțini bani să nu mă duc la magazin și să îmi iau ce prind, ci mai degrabă să aleg un produs din cele menționate mai jos. Gata cu vorba să vă arăt ce mi-ar place să cumpăr.


 

Hand cream from Yves Rocher/ Cremă de mâini cu arnica bio de la Yves Rocher 

sursa

  Deodorante bourjois

sursa

Nail strips/Benzii pentru unghii

Golden Rose Jolly Jewels

sursa

Quick Dry from Farmec /Spray uscare rapidă farmec



Seche Vite top coat

sursa

False eyelashes/Gene False


Concealer in a jar

sursa


Pile de unghii  profesionale


What do you want?

Voi ce vă mai doriți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu