duminică, 21 aprilie 2013

Versatile Blogger Award

Hello girls. How are you today? I hope you enjoy a beautifull Sunday...unfortunetly I have a flue and the bed is my friend today. Even if I am not felling to good, some cute girls made my day better giving me the Versatile Blogger Award. Who are those girls? Well they are 3 beautifull girls with even more beautifull blogs : Ana , Polly and Claudia I thank them this way for according me this prize.

Buna fetelor. Ce faceti azi? Sper ca va bucurati de o duminica minunata...din pacate eu am racit asa ca patul e prietenul meu azi. Chiar daca nu ma simt prea bine, niste fete dragute mi-au facut ziua mai frumoasa acordandu-mi titlul de Versatile Blogger Award. Cine sunt acestea? Pai sunt 3 fete draguta cu bloguri si mai dragute : Ana , Polly si Claudia. Le multumesc prin aceasta cale pentru ca mi-au acordat acest premiu minunat.

The ruls:

1.  Thank the person who nominalizat you
2.  Include the link to her blog
3. Select 15 bloggers which you recently discovered or that you follow constantly.
4. Leave them a link at the latest post to announce them.
5. Tell the person who nominalizat you 7 things about you.


Acuma regulile:

1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul catre blogul respectiv.
3. Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.
4. Lasa un link la ultima lor postare pentu a le anunta.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

And now the bloggers/Si acuma blogeritele nominalizate sunt :

And now the thing about me/Si acuma lucrurile despre mine:

1. I love animals, at home I have a cat..unfortunetly now I am at the dorm and I do not have any animal.
1. Imi plac la nebunie animalele, acasa am o pisica...din pacate acuma stau la camin si nu am nici un animalut


2. How I get my scholarship I go and buy some nail polishes
2. Cum primesc bursa cum merg si imi mai cumpar niste ojite


3. I like to  plan everything in time
3. Imi place sa planific totul din timp


4. I like to ocupi my free time with diverse activities.
4. Imi place sa imi ocup timpul liber cu diverse activitati


5. I like criminal serials, the crimes relaxe me:))
5. Imi plac serialele criminaliste, crimele ma relaxeaza :))


6. I should do more sport, better say I should do some
6. Ar trebui sa fac mai mult sport, mai bine zic sa fac ceva sport


7. I like the most to be a redhead, but I do not like when the paint is flowing.
7. Cel mai mult imi place sa fiu roscata, dar ma dispera cand curge culoarea


 Google Reader will retire on the 1st of July, 2013. Too keep yourself up to date with my newest post  you can follow me via Bloglovin, if you aren't familiar with this read my post.

Google Reader se inchide de la 1 iulie 2013. Pentru a fi la curent cu noile mele postari puteti sa ma urmariti pe Bloglovin, daca nu sunteti familiarizati cu acesta puteti citi postul meu.



*Nu uitati de concursul impreuna cu I Love Cosmetics Romania unde ofer doua unturi de corp de aici si de cel impreuna cu FashionQueen unde puteti castiga o rochie de aici.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu