miercuri, 10 aprilie 2013

New Shoppings + swatches

Lately I bought some things so I decided to share with you:

În ultima vreme mi-am cumpărat niște lucrușoare așa că am decis să le împărtășesc cu voi:
Nail polish remover from Kaufland without acetone, I am very pleased with this one, I try others but I always return to it and it also has a good price,  1.4 $. A hair mask with olive oil from Kaufland, I think it cost around 3$.

Dizolvant pentru unghii marca Kaufland fără acetonă, de aceste sunt cel mai mulțumită, mai încerc și altele dar întotdeauna mă întorc la el, are și un preț bun 4,5 Ron. O mască de păr cu ulei de măsline tot de la Kaufland, cred că a fost în jur de 10 Ron.


I bought Joy magazine at a price of  2.7 $ because I received a hand cream from Yves Rocher.

Am profitat de oferta de la Revista Joy la care primeai o cremă de mâini cadou de la Yves Rocher 9 Ron
Reading blogs I remembered the hair products from Kallos, so I bought from Auchan a conditioner, around and  3$ and a hair mask, 4 $ I think.

Citind pe bloguri zilele trecute mi-am adus aminte de produsele pentru păr marca Kallos, așa că am cumpărat din Auchan un balsam ,în jur de 10 Ron și o mască de păr, 14 Ron cred.
And some nail product also two Leydi nail polishes, about 0,8 $ each. I originally wanted a lighter blue, but I was not desapointed of what I go  because I think is it s beautifull shade.

Și niște produse pentru unghii plus două oje Leydi, 2,5 Ron fiecare. Initial am vrut o culoare mai deschisă de albastru, dar nu sunt dezamăgită de ce am luat deoarece mi se pare superbă culoarea.
What have you bought lately?

Voi ce ați mai cumpărat în ultima vreme?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu