luni, 22 aprilie 2013

Love pastels

Hello everyone. I hope you started well the week...I started with a visit at the dentist, it wasn't anything serios. Today I decided to show you a colored manicure that I hope it will brighten your day, if the lovely weather hasn't done it already.

Buna tuturor. Sper ca ati inceput cu bine saptamana...eu am inceput-o cu o vizita la dentist, nu a fost nimic serios. Astazi am decis sa va arat o manichiura mai colorata care sper sa va insenineze ziua, daca vremea frumoasa de afara nu a facut-o inca.
I hope you like it/ Sper sa va placa.

These days you will see a lot of pastel manicures, because lately I bought a lot of pastel nail polishes...I hope I will mobilize and write a post about them.
 
Zilele acestea o sa vedeti multe manichiuri pastelate pentru ca mi-am cumparat multe oje de genu in ultima vreme...sper sa ma mobilizez si sa fac si un post cu ele.
 

Nail polishes used/Oje folosite

-Chissa 199
-Rimmel 835
-Aden 53
-Natty 471
-Gabrini 405
-Mi cosmetics
-Classics 123
-Wow 367

Google Reader will retire on the 1st of July, 2013. Too keep yourself up to date with my newest post  you can follow me via Bloglovin or Twitter, if you aren't familiar with this read my post.

Google Reader se inchide de la 1 iulie 2013. Pentru a fi la curent cu noile mele postari puteti sa ma urmariti pe Bloglovin sau Twitter, daca nu sunteti familiarizati cu acesta puteti citi postul meu.


 
*Nu uitati de concursul impreuna cu I Love Cosmetics Romania unde ofer doua unturi de corp de aici si de cel impreuna cu FashionQueen unde puteti castiga o rochie de aici.
 
All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu