miercuri, 23 aprilie 2014

Summer degrade

I asked on facebook what you would like to see more and most of you said manicure, so here it is. Altought my nails are really short I can still make a nice design. Because lately they are breaking more I decided to cut them and let them grow healty, so you are going to see a lot of manicures on short nails.

Am intebat pe facebook ce v-ar placea sa vedeti mai mult si ati spus manichiuri, asa ca iata. Desi unghiile mele sunt foarte scurte pot inca realiza modele frumoase. Deoarece in ultima vreme se rupeau mult am decis sa le tai si sa le las sa creasca sanatoase, asa ca o sa vedeti mai multe manichiuri pe unghii mici.
I missed doing a degrade manicure so I took an yellow,orange and red textured polishes from Golden Rose, I created the base using white polish and with the help of a sponge I blended the colors. I like to put the nail polish directly onto the sponge, so I added three lines of different colors and started to

swab on the nails. Then I added a small bead on every nail. I decided to do an accent nail, so I did some small flowers with acrylics and added a bead in the middle.
For the degrade I used Golden Rose Holiday 80,79,67.

Mi-a fost dor sa realizez manichiuri degrade asa ca am luat o oja texturata galbena, portocalie si rosie de la Golden Rose, am creat baza folosind o oja alba si cu ajutorul unui burete am amestecat culorile. Imi place sa pun oja direct pe burete, astfel ca am adaugat trei linii de culori diferite si apoi am inceput sa tamponez unghia. Apoi am adaugat o mica margeluta pe fiecare unghie. Am decis sa fac o unghie accent, asa ca am desenat niste flori mici cu acrilice si am adaugat o margeluta in mijloc.
Pentru degrade am folosit ojele Golden Rose Holiday 80,79,67 pe care le puteti gasi si online aici la pretul de 13.5 Ron.
The beads are from KkCenterhk and they came in a box which has around 100 pieces of different colors. You can search the website using the code NNAIL-DRN808 or find them here. Remeber to use the code OFataSimpla to get 10% off.

Margelutele sunt de la KkCenterhk si au venit intr-o cutie care contine circa 100 de bucati de diferite culori. Puteti sa le cautati pe site folosind codul NNAIL-DRN808 sau le gasiti direct aici. Nu uitati sa folositi codul OFataSimpla pentru a beneficia de o reducere de 10%.

Romwe News:
 Lively little zebra for any style you like:  www.romwe.com/romwe-sexy-little-zebra-leggings-p-83911.html
My lovely fans, inner coupon for you: 10%offleggings
Save another 10% for the leggings on 24th April.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu