marți, 8 aprilie 2014

Easter Wishlist

It is like an unwritten tradition that for Easter you renew your wardrobe, so what better time to do a wishlist that now. Lately I did a lot of online shopping, because I find a large variety of products and usually at better prices and what I like best is Korean Clothing Free Shipping.

Este ca o lege nescrisa ca de Paste iti innoiesti garderoba, asa ca timp mai bun pentru un wishlist decat acuma. In ultimul timp am facut o multime de cumparaturi online, deoarece gasesti o varietate mare de produse si de obicei la pret mai bun si ce imi place cel mai mult este cand au transport gratuit.
For the summer I prefer Bohemian Clothes, they make me feel really girly, perfect for a walk on the beach or in the park. I like this wavy dresses, in different sizes from midi to long. But because every once in a while you need a more sexy look you can add a blouse and a lace flower skirt.

 Pentru vara prefer haine Bohemian, ma fac sa ma simt feminica, sunt perfect pentru o plimbare pe plaja sau in parc. Imi plac rochiile in valuri, diferite marimi de la mini pana la cele lungi. Dar pentru ca din cand in cand ai nevoie de o tinuta mai sexy puteti combina o bluza si o fusta cu flori din dantela.
We took a look at Petite Clothing For Women, but do not forget that an outfit isn't complete without shoes and accessories.I always like to accessorize outfits, to give them my style and now I need some new shoes for spring, like a cute pair of flats or some colored sandals. Also I never have to many necklaces or watches.

Pana acuma am tras o privire la haine, dar sa nu uitam ca o tinuta nu este completa fara papuci si accesorii. Imi place sa accesorizez tinutele, sa le adaugam ceva din propriul meu stil si acum chiar am nevoie de niste papuci pentru primavara, cum ar fi niste balerini draguti sau niste sandale colorate. De asemenea niciodata nu am prea multe coliere sau ceasuri.
All the products are from Tidestore and don't forget to check them out on FacebookGoogel+ , Ployvore and Pinterest.
Do you like to buy new clother for Easter? Do you like something in this post?

Toate produsele sunt de pe site-ul Tidestore si nu uitati sa trageti o privire la conturile lor de FacebookGoogel+ , Ployvore si Pinterest.
 Voua va place sa va cumparati haine de Paste? Va place ceva din post?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu