duminică, 6 aprilie 2014

Rainy day

Today the weather is bad, it is cold and it is raining. I woke up with the thought of a walk and take some photos, seeing that outside is not to warm I had to let go the skirt and went with jeans and boots. Before it started to rain we managed to take some picture.

Astazi vremea este urata, este frig si ploua. M-am trezit cu gandul sa merg la plimbare si sa fac niste poze, vazand ca afara nu e asa cald am renuntat la fusta si am mers pe blugi si cizme. Inainte sa inceapa ploaia am reusit sa facem niste poze.

The outfit is simple, confortable and it is focused around my newest Oasap Tunic Dress, well blouse for me.  I was surprised when I recieved this blouse to see that it is so soft, from the exterior to the interior. The studs are stapled not glued, so they will be around after many washes, unfortunately I do not know if I managed to brake one or if it is the way it has arrived, with one missing.
Because it was cold outsite I decided to wear for the last time my boots, they are very comfy and keep worm.

Tinuta este simpla, confortabila si se concentreaza in jurul noi mele Rochii Tunica Oasap, mai degraba bluza pentru mine. Am fost surprinsa cand am primit-o de cat e moale este, atat la interior cat si la exterior. Tintele sunt campsate nu lipite, asa ca o sa fie aici si dupa mai multe spalari, din pacate nu stiu daca eu am reusit sa rup sau asa a venit, cu una lipsa.
Deoarece afara era cam frig am decis sa port pentru ultima data cizmele mele, care sunt foarte comfortaile si tin de cald.

Blouse/Bluza: HERE
Jeans/Blugi: C&A
Jacket/Jacheta: C&A
Boots/Cizme: HERE
Earrings&Necklace/Cercei&Colier: Gift
 
What do you think? How was your weekend?


Ce parere aveti? Cum a fost weekend-ul vostru?
All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu