marți, 22 aprilie 2014

Purple Mania


The weather is great lately, so I can go for walks and not be afraid that it will start raining soon. The sun is shinning, it is really worm and I have new photos for you.

Vremea este frumoasa in ultima vreme, astfel incat pot sa ma duc la plimbari fara griji ca o sa inceapa sa ploua. Soarele straluceste, vremea este chiar calda si eu am poze noi pentru voi.
 
 With the temperature rising I decided to take my new H&M skirt out from the closet and go for a walk. Do not worry I didn't went in the forest with heels, it was a park.
Unfortunately the wind didn't agreed with our planes to take photos so most of the time the skirt was flying in all of the directions. I really like the color of the skirt and I thought it would go well with the Eiffel tower shirt, the same colors is on one rose from the shirt, but I noticed that after. 
Going in the same color area I choose a jewelry set that has flowers in different shades of mauve. Normally I do not go for sets, but this one was to cute and this way I do not have to decide which earrings go better with the necklace.

Cu temperaturile in crestere am decis sa scot noua mea fusta H&M din dulap si sa merg la o plimbare. Nu va faceti griji nu am mers prin padure cu tocuri, era doar un parc.
Din pacate vantul nu era de acord cu planurile noastre de a face poze asa ca majoritatea timpului fusta zbura in toate directiile. Mi-a placut tare mult culoarea fustei si am crezut ca ar merge bine cu bluza cu turnul  Eiffel, aceeasi culoarea se afla si pe bluza la un trandafir, insa am observat acest lucru dupa.
Mergand in aceeasi gama de culori am ales un set de bijuterii care are floricele in diferite nuante de mov. In mod normal nu aleg seturi, dar acesta era prea dragut si asa nu trebuie sa stau sa ma decid ce cercei merg mai bine cu acel colier.



Earrings&Necklace/Cercei&Colier: HERE
Blouse/Bluza: HERE
Skirt/Fusta: H&M
Tights/Dresuri:  Mondex
Clutch/Plic: HERE
Shoes/Pantofi: HERE



If you didn't like the design of my blouse, on the website you will find a large variety of models from wich you can choose for the price of 15$( price of the product and shipping).I have selected a few below, but you can find more blouses on the website.


Daca nu v-a placut modelul bluzei mele, pe site veti gasi o varietate de ...din care puteti alege la pretul de  aproximativ15$( pretul produsul si transportul). Mai jos am selectat cateva, insa puteti gasi mai multe bluze pe site.

What do you think about my outfit?

Ce parere aveti despre tinuta mea?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu