joi, 24 aprilie 2014

Concurs cu miere

Pentru astazi am pregatit un concurs dulce impreuna cu Complex Apicol Veceslav Harnaj. 
Acestia au fost de acord sa sponsorizeze un concurs cu ocazia Sarbatorilor Pascale, insa cum eram cu familia nu am avut timp sa pregatesc postul. Astazi mi-a venit pachetul cu premiul si am zis sa si dau drumul la concurs.
In magazinul Complex Apicol Veceslav Harnaj online gasiti produse apicole pentru ingrijire corporala sau chiar si miere, lumanari s.a. In trecut am testat produsele pentru par si mi-au placut tare mult, insa astazi avem ca premiu trei borcanase cu miere si trei lumanari, astfel vom avea trei castigatoare.
 Premiul consta in:
-Miere de poveste : - Miere de flori de salcam
                                - Miere de flori de tei
                                - Miere poliflora
- Lumanare in forma de ou, inger si iepuras

 Astfel vor fi trei castigatoare a cate un borcanas cu miere si o lumanare.

Reguli:
-Like  Complex Apicol Veceslav Harnaj pe Facebook.
-Like O fata simpla pe Facebook
-Share pe facebook.
Perioada de desfasurare a concursului: 24.04-09.05.

a Rafflecopter giveaway Nu uitati sa dati like paginii de facebook Complex Apicol Veceslav Harnaj pentru a fi la curent cu noutatile. 


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu