sâmbătă, 12 aprilie 2014

Skulls Blouse

I like rock accesories, you already know that, due to my collections of spikes necklaces, skul rings and so on. Until now I mostly went for the accesories, but today I have a blouse/dress with a pattern of skulls...it is odd, but I like it.

Imi place accesoriile rock, deja stiti asta, datorita colectiei mele de coliere cu tepi, inele cu cranii si asa mai departe. Pana acuma am mers mai mult pe accesorii, dar astazi am o bluza/rochie cu un model cu cranii...este mai ciudata, dar mie imi place.
All last week was extremely hot, but the day I decided to take pictures the wind started, clouds were appearing and I barely took some photos. Of course I decided not to wear my hair in a ponytail or something like that, not my brightest ideea because it was windy. Later that day it started to rain and it is still raining today....
I decided to wear my Oasap Skull Print Dress. It is long enough to wear it like a dress with tights or as a blouse with jeans. I like it because it is really soft and I had no problem washing it, it kept it's colors. The outfit otherwise is simple, because I taught the blouse has quit a print and it will catch the attention.

Toata saptamana trecuta a fost foarte cald si cand am decis si eu sa fac poze a inceput sa bata vantul, apareau norii si abia am reusit sa fac cateva poze. Bineinteles ca am decis sa nu imi prind parul in coada sau ceva de genul, nu a fost cea mai buna idee de a mea avand in vedere ca batea vantul. Mai tarziu a inceput sa ploua si ploua chiar si azi.
Am decis sa port rochia cu cranii Oasap. Este destul de lunga si vine ca rochie si colanti sau ca bluza cu blugi. Imi place pentru ca este foarte moale si nu am avut nici o problema la spalare, si-a pastrat culoarea. In rest tinuta este simpla, deoarece am crezut ca bluza are un imprimeu care va atrage atentia.


Blouse/Bluza: HERE
Jacket/Jacheta: C&A
Jeans/Blugi: C&A
Necklace/Colier: Gift
Shoes/Pantofi : HERE
Watch/Ceas: Random Store
What do you think? Would you wear it?

Ce parere aveti? Ati purta bluza?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu