luni, 30 septembrie 2013

The Techniques Challenge : 8. Velvet Nails

 Today was the first day of school and I had a lot of things to do...The programs is going to be busier, so I will try to keep up with the challenge, hope I will manage everything. 

Astazi a fost prima zi de scoala si am avut multe lucruri de facut...Programul o sa fie mai incarcat, asa ca o sa incerc sa tin pasul cu aceste colaborari, sper ca o sa reusesc.
 
Another post from the technique challenge, velvet nails. I wanted to buy new velvet, but didn't had the chance so I decided to combine the ones that I have.

 Inca un post din seria tehnicilor, unghii de catifea. Vroiam sa cumpar catifea noua, dar nu am avut ocazia asa ca am decis sa le combin pe cele care le am.
 
 What I used/ Ce am folosit:
 
-Flormar  49
-Leydi
-Blue & green velvet
-Blue &  green striping tape / Benzi de nail art ( le puteti gasi pe Depozitul de frumusete)

 The themes of this challenge/Temele din aceasta colaborare:

7. Fishtail 

Hope you like it.

Sper sa va placa.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu