vineri, 13 septembrie 2013

Superheros nails

Do you like superheros movies? Then I think you will like today's post, inspired by superheros nails. I like all sorts of superheros, but lately I have been watching spiderman cartoons, I think he is funny and it makes me laugh.



Va plac filmele cu supereroi? Atunci cred ca o sa va placa postul de azi, unghii inspirate de supereroi. Imi plac tot felul de supereroi, dar in ultimul timp m-am uitat mult la desene animate cu omul paianjen, cred ca e haios si ma face sa rad.

As a base I used my new Avon nail polish, I have it from a magazine. It a really nice red, it dries really fast and coverd well in two layers. What I liked very much is the finis shiny and very smooth. This is my first Avon nail polish for a long time and I am impressed of the quality, they truly have improved the formula.


Ca baza am folosit noua mea oja Avon, o am de la o revista. Este un rosu foarte frumos, se usuca repede si acopera bine in doua straturi. Ce mi-a placut foarte mult e finishul stralucitor si foarte fin la atingere. Aceasta e prima mea oja Avon de foarte mult timp si sunt impresionata de calitate, chiar si-au imbunatatit formula.
 What superhero would you choose?

Ce supererou ti-ai alege tu?

*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic ,cel unde puteti castiga un set bratara si cercei de aici ,si un colier super de aici.


All the best, 
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu