vineri, 6 septembrie 2013

Goodies from my vacation


The summers is over, autumn is here, but I thought I would bring sun shine with some shoppings from the vacation. I wasn't very determined to do a lot of shopping, but I must say that I kind of hoped I will find a few items to buy...in Costinesti there are a lot of shops and in the evening I just wondered and looked, somethimes buying a few things.

Vara a trecuta, toamna e aici, dar m-am gandit sa aduc putin soarele cu niste cumparaturi din vacanta. Nu eram decisa sa fac prea multe cumparaturi....dar cam speram sa gasesc cateva chestii sa imi cumpar...in Costinesti sunt multe tarabe si seara ma plimbam printre ele si ma uitam, uneori cumparand cate ceva.
These aren't from my vacantion, but I got them just before I left  and I consider them part of the goodies that I wore at the seas side. If you have read my post about Jolie jewels handmade jewelry you cand imagine that I want some for me, so these is what I got: 5 bracelets and a ring. You will see them better in the posts that follow.

Acestea nu sunt din vacanta mea, dar le-am primit fix inainte sa plec asa ca le consider parte din bunatatile care le-am purtat la mare. Daca ati citit postul meu despre bijuteriile facute manual de catre Jolie Jewels va puteti imagina ca am vrut cateva si pentru mine, am luat acestea: 4 bratari(10 Ron fiecare) si un inel(10 Ron). Le veti vedea mai bine in postarile care urmeaza.

These earrings were 0.3$ each, a hearted one, no surprise there, and orange, I do not why but I like them.

Cercei 1 Ron fiecare, in forma de inima, nici o surpriza aici, si portocalii, nu stiu de ce dar imi plac.

 These three pairs were 3$ in total, I like small flower earrings.

Acestea au fost 10 Ron in total, imi plac cercelusii mici in forma de floare.
You can not imagine for how long I have wanted a necklace like this, but I thought it was too expensive so when I found it with 3$ I bought it immediatelly.

Nu va puteti imagine de cand vreau un colier de genul, dar consideram ca e prea scump, cand l-am vazut la 10 Ron l-am cumparat fara sa ma mai gandesc.
A beautiful flower hanmade ring made out of fimo, 1$.

Un inel frumos handmade facut din fimo, 3 Ron.
Two pair of earring, total 1.5$.

Doua perechi de cercei, 5 Ron.
Well I needed something to hydrated my skin and this is what I found, 4$.


Aveam nevoie de ceva ca sa imi hidratez piele si asta e ce am gasit, 12 Ron.
I bougth these beautiful pliers that are made I think of some kind of ruber, 0.3 $ each.

Am cumparat acesti clestii frumosi care cred ca sunt facuti dintr-un fel de cauciuc, 1 Ron fiecare. 
And a cute smaller one,  0.15$.

Si unul mai mic dragut, 50 bani.
There were a lot of t-shirts and clothes at low prices, but they weren't quit my taste. I bought  a T-shirt, 3$ and a shirt, 5$.

Erau o multime de tricouri si haine la preturi mici, dar nu erau chiar pe gustul meu. Am cumparat aceste doua tricouri, 10 Ron fiecare si un maieu, 15 Ron.
 Aren't these earring cute? Less than 1$.

Nu sunt draguti acesti cercei? La 2.5 Ron.
 Black purse,  I bought so I can use it for school , almost 4$.

Poseta neagra, am cumparat-o pentru a o folosi la scoala, 12 Ron.
I thought this yellow purse is cure and at the price of less then 4$ I bought it.

Am crezut ca acesta poseta galbena e draguta si la pretul de 12 Ron am cumparat-o.
 I love red wathces and I wanted a simple one for a long time and the black one became my favorite,  6$ each.

Imi plac ceasurile rosii si de mult vroiam unul simplu si cel negru a devenit preferatul meu, 19 Ron fiecare.
 In the past I was a rock girl so I still like a few skull here and there, also I really wanted a double ring so I bought these beauties at the price of 3$ each.

In trecut am cam fost rockerita asa ca inca imi plac niste cranii aici si acolo, deasemenea vroiam mult un inel dublu asa ca am cumparat aceste frumuseti la pretul de 10 Ron fiecare.
 
I really like spiked accesories, so I bought these earrings for aroung 2$.

Imi plac mult accesoriile cu tepi, asa ca am cumparat acesti cercei la 7 Ron.
Those eyerings needed company, so I bought these beautiful necklace, 6$.

Cerceii aveau nevoie de companie, asa ca am cumparat acest superb colier, 20 Ron.
I like shells, so I bought some for less than 1$.

Imi plac scoicele, asa ca am cumparat cateva pentru 3 Ron.
Some cute rings,  0.7$ each.

Niste inele dragute, 2.5 Ron fiecare.
Two nail polishes , 1.5$ in total.

Doua oje, 5 Ron amandoua.

What have you bought lately? Do you like my shoppings?

Ce ati cumparat in ultime vreme? Va plac cumparaturile mele?


*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu