duminică, 15 septembrie 2013

Spikes and skulls


I hope I haven't bored you with the posts from my vacation to the sea side, I know it is already autumn, but I haven't gotten the time to show you earlier. This time a small post with a ring and a bracelet, I wasn't satisfied with the pictures of my outfit, I was in a hurry that day so I am not going to post them.

Sper ca nu v-am plictisit cu postarile din vacanta la mare, stiu ca deja e toamna, dar nu am avut timp sa vi le arat mai devreme.De aceasta data un post mic cu un inel si o brata, nu sunt multumita de pozele la tinuta, eram in graba in ziua respectiva asa ca nu am sa le postez.


 I always wanted a double ring so I just fall in love with this one and it fits, that was my shock because I have thick fingers and I have a hard time finding rings.

Intotdeauna am vrut un inel dublu asa ca m-am indragostit de acesta si vine, acesta a fost socul meu, deoarece am degetele groase si imi este greu sa gasesc inele.


Now a picture with the sea, I miss it....The bracelet is from Jolie Jewels and it is really cute, it has some tiny spikes and with the blue strings looks good. I think it is an accessory you can wear without being to "spiky" and you do not have to worry about the size, it is adjustable.

Acum o poza cu marea, cat imi este de dor...Bratara este de la Jolie Jewels si este foarte draguta, are niste tepi micuti si impreuna cu snurul albastru arata chiar bine. Este un accesoriu care il poti purta fara sa fie prea "tepos" si nu trebuie sa va faceti griji in privinta dimensiunii, este reglabila.

What jewelries have you bouth lately? What do you like wearing from these days trends?

Ce bijuterii ati mai cumparat in ultima vreme? Ce va place sa purtati din tendintele actuale?

All the best,

Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu