luni, 16 septembrie 2013

The Techniques Challenge : 6. Stripes

 Today we are going to see some striped manicures. I have often realized manicures with stripes, but I admit that my stripes are not perfect so this time I cheated with these striping tape.

Astazi o sa vedeti manichiuri in dungi. Deseori am realizat manichiuri utilizand dungi, dar trebuie sa recunosc ca de obicei nu sunt perfecte asa ca azi trisez cu niste benzi de nail art.
 I had on my nails a nail polish from Astor, I have it from a magazine, a very nice shade but not that good for my skin tone...but in combination with yellow and red I really like it. 

Aveam pe unghii o oja de la Aston, o am de la o revista, este o nuanta foarte frumoasa dar nu prea buna pentru tonul pielii mele...dar in combinatie cu galben si rosu arata chiar bine.


For the line to be smooth and straight I used striping tape.

Pentru ca linia sa fie dreapta si lina am folosit benzi de nail art( le putati gasi pe depozituldefrumusete,eu am un set complet si abia astept sa le folosesc).
 The themes of this challenge/Temele din aceasta colaborare:





I hope you like my manicure and that you had a nice Monday.


Sper sa va placa manichiura mea si ca ati avut un inceput de saptamana frumos.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu