duminică, 8 septembrie 2013

Holiday nails from my holiday

This summer I went for a week at the seaside, it was great, nice weather, while back home rained and I got to relax and recharge my batteries. That doesn't mean I forgot about you, I had posts programed and I took some pictures from my vacation to share with you.

Aceasta vara am fost o saptamana la mare, a fost grozav, vreme frumoasa, in timp ce acasa ploua si am apucat sa ma realxez si sa imi incarc bateriile. Asta nu inseamna ca am uitat de voi, am avut postari programate si am facut niste poze din vacanta ca sa le impartasesc cu voi.

You know that I bought some Golden Rose Nail polishes so I thought that the blue one was perfect for my trip, it is my favorite color. The design is simple, because the day before the trip I had to do the manicures for the challenges so I can program the post, therefore I didn't had time to do something great on my nails, but I like it.

Stiti ca am cumparat niste oje Golden Rose asa ca m-am gandit ca cea albastra e perfecta pentru calatoria mea, este culoarea mea preferata. Modeul este simplu, pentru ca in ziua de dinaintea plecarii am realizat manichiurile pentru provocari ca sa pot programa postarile, asa ca nu am avut timp sa fac ceva complicat, dar mie imi place.
Here are the bracelets that made my day, I love them, so colored and perfect for summer. I have them from Jolie jewels.

Acestea sunt bratarile care mi-au inseninat ziua, le ador, sunt asa colorate si perfecte pentru vara, le am de la Jolie jewels, fiecare la pretul de 10 Ron.
The color combination is great and I thought they would look great together, don't you think so?

Combinatia de culori e grozava si am crezut ca ar arata bine impreuna, nu-i asa? Sunt sigura ca veti gasi si pentru voi o bratara aici.
A photo in the water, it was hard because there were waves and I didn't want to damage the camera.

O poza in apa, a fost greu pentru ca erau valuri si nu vroiam sa stric camera.
Golden Rose Holiday 61, Rimmel 60 sec 842 Too cool to tango, Flormar Supermate M103,Safari.
 

I also used Golden Rose Holiday for my pedicure.

Am folosit Golden Rose Holiday si pentru pedichiura.

Where did you spend your summer?

Voi unde v-ati petrecut vara?




*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic si cel de aici.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu