duminică, 30 martie 2014

Miniprix haine si cosmetice



Comenzile online mi se par foarte usoare, poti cumpara diverse si iti vin acasa. Pana acum nu prea existau site-uri unde poti comanda haine si cosmetice cu o singura comanda. De acum pe Miniprix.ro gasesti o gama foarte variata de produse cosmetice profesionale Kerastase, Loreal, Mario Badescu, Bruno Vassari, CHI, Kallos, Anubis, Enliven, Oyster, Sinergy, Alfaparf dar si produse cosmetice bio de la Bio Cosmetica,  Institutul Spaniol, Argan Yca.

De acum putem comanda haine si cosmetice de pe un singur site, adica platim un singur transport si daca comanda este peste 100 Ron transportul este gratuit. Sincer am fost curioasa sa vad ce cosmetice au adaugat pe site, pentru ca haine stiu cam ce au, am vazut si pe alte bloguri.Pe site sunt de la produse ieftine ,marca Kallos, pana la unele mai scumpe gen Kerastase. Am fost surprinsa cand am vazut chiar si produse complex apicol.
 Puteti gasi urmatoarele game de produse cosmetice de la miniprix:

-Ingrijire par:  sampoane(de la 3.90Lei), masti si tratamente(de la 6Lei), styling(de la 3.50Lei)

-Ingrijire corp: geluri de dus si sapunuri(de la 3.90Lei),  deodorante(de la 6.90Lei), ingrijirea corpurului(de la 4Lei)
-Ingrijire ten: creme de zi(de la 33Lei), masti de fata(de la 17.50Lei), demachiante(de la 6.90Lei)
-Machiaj: accesorii(de la 45Lei), fata(de la 6.20Lei), ochi(de la 5.20Lei)
-Parfumuri: eau de toilette(de la 19.00Lei), parfumuri(de la 18.50Lei), after shave(de la 39.60Lei)
  

Avand in vedere ca de ceva timp am renuntat la vopsirea parului, faptul ca a ajuns extrem de lung si ca se apropie vara, sare, clor  sunt in cautare de tratemente pentru par pentru a-l face mai rezistent si sa arate mai sanatos. Am tras o privire pe site si ma gandesc sa imi cumpar niste produse profesionale sau daca nu o sa mai dau o tura prin produsele Kallos care nu m-au dezamagit.

 Voua va surade idea de a comanda cosmetice, haine si altele de pe acelasi site? Eu cred ca am sa profit de aceasta si sa imi cumpar ceva produse de par si de corp pentru rasfat.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu