marți, 4 martie 2014

Fruity manicure


Lately I like to do colorful manicures, that just scream come on good weather, maybe it will listen to me and the clouds will dissappear...well I can only hope, but at least I cheer up when I look to my nails.

In ultima vreme imi plac manichiurile colorate, care pur si simplu striga sa vina o data vremea frumoasa, poate v-a asculta de mine si norii vor disparea...pai pot doar spera, dar macar ma inveselesc cand ma uit la unghii.
 I started with a combination of mint green and yellow. Both nail polishes are from Rimmel, one is 60 sec and the other from long lasting nail color, that has a fruity scent when dry. I like nail polishes from Rimmel, they have a width brush, they apply well even in one layers, except the yellow one which need two layers and they dry quickly.

Am inceput cu o combinatie intre verde menta si galben. Ambele oje sunt de la Rimmel, una e din gama 60 sec si alta din gama long lasting nail color, care are un parfum de fructe cand se usuca. Imi plac ojele de la rimmel, au o pensula lata, se aplica bine chiar si intr-un singur strat, cu exceptie cea galbena care are nevoie de doua straturi si se usuca repede.
 
 Then I added some dots with a pink nail polish from Farmasi that is part from the prize I posted on facebook. For the nails with yellow I decided to do some fruits using  the NNAIL-SPPNA15 stamping plate from KKcenterhk.   

Apoi am adaugat cateva buline cu oja roz de la Farmasi care face parte din premiul pe care l-am postat pe facebook. Pe unghiile galbene am decis sa fac niste fructe folosind stampila NNAIL-SPPNA15 de la KKCenterhk.

 
 
 Products used/Produse folosite:

-Rimmel 60 sec 835 Bright back at you 
-Rimmel 60 sec 440 Sun downer
-Rimmel Lasting Finish 058 Lemon Drop
-Farmasi 119
-Farmasi 118
--CCn quick dry top coat(de aici)
-Gabrini
-Stamp from Kkcenterhk 
 What do you think about my manicure? 

Ce parere aveti de manichiura mea?


Romwe news
This item you must have!
Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan.$15.99 on 6th March only!
Free shipping to the worldwide, 30 days money back Guarantee.
Never miss out!
http://www.romwe.com/romwe-offwhite-oversized-aztec-tribal-cardigan-p-69353.html?ofatasimpla

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu