duminică, 23 martie 2014

Shades of blue

I missed blue on my nails, a nice shade that remind of the clear sky during the summer when you sit on the beach and relax.

Mi-a fost dor de albastru pe unghii, o nuanta frumoasa care sa imi aminteasca de cerul clar din timpul verii cand stai pe plaja si te relaxezi.
 I have the perfect shade of sky blue from Farmasi and I decided to do a manicure with it. You need two coat to get a good coverage or maybe three, but that is expected when it comes to lighter shades.

Am nuanta perfecta de albastru de la Farmasi si am decis sa realizez o manichiura cu aceasta. Aveti nevoie de doua straturi pentru o acoperire buna sau chiar trei, dar este de asteptat asa ceva cand e vorba de nuante deschise.
With a blue nail art polish I made the design, you can use nail strips if you can not make straight lines.

Cu o oja albastra de nail art am facut modelul, puteti folosit benzi daca nu puteti sa faceti linii drepte.

Then I added on the design, only on the darker blue flakies. I thought it would look nice to have reflexion, but I discovered that it is really hard to capture them in the photos.

Apoi am adaugat pe model, doar pe partea unde e albastru inchis flakies. Am crezut ca o sa arate bine sa aiba reflexii, dar apoi am descoperit cat e de greu sa le surprinzi in poze.
I felt like the manicure wasn't complete so I added blue nail strips to separate the two shades.

Simteam ca si cum manichiura nu e completa asa ca am adaugat benzi albastre pentru a separa cele doua nuante.


Nail polishes used/Oje folosite:
-CCn quick dry top coat/CCn top coat cu uscare rapida(de aici)
-Farmasi Nail Polish 112
-Nail Art Blue Polish/ Oja de nail art albastra(de aici)
-Nyx Flakies Nail Polish
-Nail Art Stripes/Benzi nail art(de aici)

Would you try this design? Do you want more step by step manicures?

Ati incerca acest model? Mai doriti manichiuri pas cu pas?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu