vineri, 28 martie 2014

Fur Baby

At the moment it is raining outside, but in the last day with sun I got the chance to do some photos with my newest blouse, striped with fur, therefore the title.That day was so hot, so I didn't even needed a jacket for the walk, ofcourse the wind was blowing so my sunglasses protected me from the dust.

In acest moment ploua afara, dar in ultimele zile cu soare am avut sansa sa fac niste poze cu cea mai noua bluza, dungata cu blana, de aici si titlul. In acea zi a fost asa cald, incat nici nu am avut nevoie de jacheta pentru plimbare, bineinteles ca vantul batea asa ca ochelarii de soare m-au protejat de praf.

We were going out for some shopping, so I choose a casual outfit. The blouse is new in my collection, I start to like the ones with vertical stripes and this one has a small twist with the fur. I can't agree about the fur, if I like or if I should remove it...I can wait to see what you think. On the website is looked like a dress and larger, but on me it feet like a blouse and quite fit. I think if you are smaller and thinner it would look like on the website. I am not dissapointed because I also like it as a blouse. By the way it has free shipping and a good price. You can find a lot of beautifull items with free shipping on Sammydress.

Mergeam la cumparaturi asa ca am mers pe o tinuta mai lejera. Bluza este noua in colectia mea, incep sa imi placa cele cu dungi verticale si acesta are si un mic twist cu acea blana. Nu pot sa ma pun de acord in privinta acesteia, daca  imi place sau daca sa o scot...astept sa vad parerea voastra. Pe site aparea ca o rochie si mai larga, insa pe mine e ca o bluza si vine mulata. Cred ca daca sunteti mai mica si slaba va arata ca pe site. Nu sunt dezamagita deoarece imi place ca si bluza. Apropo are transport gratuit si un pret bun. Puteti gasi o multime de produse frumoase cu transport gratuit pe Sammydress.

 
Blouse/Bluza:HERE
Jeans/Blugi:C&A
Shoes/Botine:Deichmann
Bag/Poseta: Takko
Earrings/Cercei: Random Store
Sunglasses/Ochelari de soare:Random Store

What do you think about the outfit? Or about the blouse?

Ce parere aveti despre tinuta? Sau despre bluza?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu