miercuri, 26 martie 2014

Flowers

For today I have my favorite shade of green, I wanted for a long time a nail polish like this, not to dark, but not to bright. I had green nail polishes in the past, but the ones that were dark were to dark, like black and finally I found the perfect one.

Pentru astazi am nuanta mea favorita de verde, pentru mult timp am vrut o oja ca aceasta, nici prea inchisa, nici prea deschisa. Am avut oje negre in trecut, dar acelea care erau inchise erau prea inchise, prea spre negru si in final am gasit-o pe cea perfecta.
 For this manicure I do not have a step by step pictures because it is really simple. Just start with the base Farmasi 118,  I applied two coats but it covers well with only one. On the ring finger I applied some glitter and rhinestones. On the other nails I just made some small flowers with Farmasi and in the middle my new neon studs I bought on ebay(less than 1$).

Pentru aceasta manichiura nu am facut poze pas cu pas deoarece este foarte simpla. Doar incepeti cu baza Farmasi 118, am aplicat doua straturi dar acopera bine si cu un singur strat. Pe inelar am aplicat sclipici si pietricele. Pe celelalte unghii am facut mici floricele cu Farmasi si in mijloc noile mele tinte neon care le-am cumparat pe ebay(mai putin de 1$).
 



Nail polishes used/Oje Folosite
-Farmasi Nail Polish 118,119,24
-Gabini Nail Polish Confetti
-Neon Studs
 -CCn quick dry top coat/CCn top coat cu uscare rapida(de aici)
-Nail star decorations/Decoratiuni unghii in forma de stea(de aici)  


PS, the black lace blouse will be on BIG sale on 27th Feb, $11.99 only!! save 64%.  
Starting at 1am 27 th March, 24 hours, only 300 pieces available.  It will recover to the original price $24.99 on Feb 28.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu