luni, 17 martie 2014

Just a kiss

I took advantage of the nice weather last week and I stressed out my boyfriend with photos and outfits. I love the weather, I love the fact that I can choose a T-shirt, a jacket and go out, it is nice to not feel a lot of clothes on you.

Am profitat de vremea frumoasa de saptamana trecuta si l-am stresat pe prietenul meu cu poze si tinute. Imi place la nebunie vremea, imi place faptul ca pot alege un tricou, o jacheta si ies, este dragut sa nu trebuiasca sa ai o multime de haine pe tine.
It was love at first site with the T-shirt, I like the fact that it is a little cartoonish, I like the little mole near the lips and the fact that it has a blinking eye. By the way the T-shirt is 100% cotton, so it feels great, the skin can breathe through the material. Also it has free shipping.
The leather jacket I also bought on sale with 15$ and I couldn't wait to wear it. Because it is spring and I love the colors that it brings, I thought it was a good idea to take for a walk my newest  paper purse.
I can not remember when is the last time I had the hair so long, so I decided to bread it. In the past I arranged my hair, but now it is like I do not have ideas, so if you have some suggestions...

A fost dragoste la prima vedere cu acest tricoul, imi place faptul ca e putin cartoonish, imi place alunita langa buze si faptul ca are un ochi care clipeste. Apropo tricoul este 100% bumbac, se simte grozav si pielea poate respira prin material. De asemenea  beneficiaza de transport gratuit.

 Jeaca de piele am cumparat-o de asemenea la reduceri cu 50 Ron si abia asteptam sa o port. Deoarece este primavara si imi plac culorile care le aduce, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa scot la plimbare noua mea poseta de hartie.
Nu mai tin minte cand e ultima data cand aveam parul asa lung, asa ca am decis sa il impletesc. In trecut imi aranjam in tot felul parul, dar acum parca nu mai am idei, asa ca daca aveti sugestii...
 
Click HERE to find out where I got the product./Click HERE pentru a vedea de unde este produsul.
 
Jacket/Jacheta: C&A
T-Shirt/Tricou: HERE
Jeans/Blugi: C&A 
Shoes/Adidasi: Deichmann
Necklace/Colier: Kenvelo
Purse/Poseta:HERE 
Sunglasses/Ochelari de soare: Meli Melo
Ring/Inel: Random store
Earrings/Cercei: Random store

How do you dress up for spring? What do you think about my outfit?

Voi cum va imbracati primavara? Ce parere aveti despre tinuta mea?
In the end I thought I show you more combination with dresses perfect for spring and paper purses. You can find the dresses here: 1,2,3,4.

In final m-am gandit sa va arat niste combinatii cu rochite perfecte pentru primavara si plicuri din reviste.  Rochitele le puteti gasi aici : 1,2,3,4 si plicurile aici.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu