miercuri, 4 septembrie 2013

The Techniques Challenge : 4. Water marble

I begin to believe that water marble is a technique that I will never master, I just can not do it, end of story. You can see my other attempt here, that one was better, but I tried an entire day.  For this challenge I tried dry water marble twice, everything ok with the design but I can not peel it of...so back to the water and this is what came out.

Incep sa cred ca water marble este o tehnica care nu o voi mesteri niciodata, pur si simplu nu o pot face, sfarsitul povestii. Puteti vedea cealalta incercare a mea aici, aceasta a fost mai buna, dar am incercat o zi intreaga. Pentru aceasta provocare am incercat dry water marble de doua ori, totul bine cu modelul, dar nu il pot desprinde....asa ca inapoi la apa si asta a iesit.
I thought of an autumn, combination of yellow and orange degrade with green water marble above.

M-am gandit la toamna, combinatie de galben si portocaliu in degrade si niste verde water marble.

The themes of this challenge/Temele din aceasta colaborare:


  You can see my interpretion of the first theme/Puteti vedea interpretarea mea de la prima tema:

I hope you do better with water marble, I think it is going to be a while until I try it again.

 Sper ca voi va descurcati mai bine cu water marble, cred ca o sa treaca ceva timp pana voi mai incerca.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu