miercuri, 25 septembrie 2013

A walk in the park

Today was such a nice warm day, for a second I though it was summer again...so I took a walk in the park with my sister, just spent the time enjoying the nice weather and just talked. The other days I received some beautiful jewelry from Rings and Things and I thought I couldn't have a better time than today to show you.

Astazi a fost o zi frumoasa calduroasa, pentru o secunda am crezut ca e vara din nou...asa ca am mers la o plimbare in parc cu sora mea, am petrecut timpul bucurandu-ne de vreme frumoase si doar am vorbit. Zilele trecute am primit niste bijuterii frumoase de la Rings and Things si nu cred ca puteam nimeri o zi mai buna ca azi sa vi le arat.
 If you are sad and need something to cheer you up, then the  vintage message ring that spells Dream is perfect for you. I just love the type of jewelry that have a message and with a vintage look, so this is my kind of ring.

Daca sunteti cam trista si aveti nevoie sa va inveseliti putin, atunci inelul vintage cu mesaj care spune Dream este perfect pentru tine. Pur si simplu iubesc bijuteriile care au un mesaj si aspect vintage, de aceea este tipul meu de inel.
The bracelet is adjustable and has two skulls, each atthe end. The double skull bangle is a cute and rock bracelet that I really like and it is black and so shiny.

Bratara este ajustabila si are doua cranii, fiecare la un capat. Bratara dubla cu cranii este un accesoriu dragut si rock care imi place mult si este negru si stralucitor.
 The specs necklace  is the right accessory for a chic outfit and also for school, it is innocent and so cute. I always have been attracted by the minimalistic jewelry, simple and beautiful.

Colierul cu ochelari este accesoriul perfect pentru o tinuta chic sau chiar si pentru scoala, este inocent si dragut. Intotdeauna am fost atrasa de bijuteriile minimaliste, simple si frumoase.
 
 And now let's see them in action, because I took my sister with me, I thought I should introduce her to you and what better way then in an outfit wearing the jewelry from Rings and Things.

Si acum sa le vedem la actiune, pentru ca am fost cu sora mea, m-am gandit sa va o prezint si ce mod mai bun decat cu o tinuta care a accesorizat-o cu bijuteriile de la Rings and Things.
 
 I went for a more relaxed outfit this time, we had a long walk so I wanted to be comfortable, so I went for a simple combination, white shirt with a brown cardigan, jeans, sneakers and the necklace.

Am mers pentru o tinuta mai relaxata de data aceasta, aveam o plimbarea lunga asa ca m-am gandit sa fie confortabila, asa ca am ales o combinatie simpla, maieu alb cu un cardigan maro, blugi, tenisi si colierul.
 
 
 
 
 
 
 
Shirt: Takko
Cardigan: Bershka
Jeans: C&A
Sneakers: Deichmann
Necklace: Rings and Things
Ring: Meli Melo
Earrings: Random Store

What do you think about the outfit or the jewelry? In what combination would you wear them?

Ce parere aveti despre outfit sau de bijuterii? In ce combinatii le-ati purta?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu