marți, 17 septembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: 3. Autumn leaves

Today I made a mistake, I though that the autumn and winter challenge is Wednesday, but I was wrong...so here I am with a late design...

Astazi am facut o greseala, am crezut ca aceasta colaborare este miercuri, dar am gresit...asa ca vin si eu cu un model intarziat...
What can I say since I got this tapping tape I can wait to use it in different combinations... I can believe I have waited so much until I got them. I am sure you are going to see a lot of manicures using tape from now on.

Ce pot sa zic de cand am primit banda pentru nail art abia astept sa o folosesc in diferite combinatii...Nu pot sa cred ca am asteptat asa mult inainte sa fac rost de ele. Le puteti gasi aici si sunt sigura ca o sa vedeti mai multe manichiuri cu benzi de acum incolo.

Here are the themes/Acestea sunt temele: 

I hope you like my manicure. What do you like to wear in this season?

Sper sa va placa manichiura mea.  Ce va place sa purtati in acest sezon?

All the best, 
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu