vineri, 20 septembrie 2013

Autumn and Winter Nail Art Challenge: 4. Apples or Grapes?

 Today we will have to choose between apple and grapes for a new theme from the autumn and winter challenge. If you make me choose, I go with grapes, you will have to be very persuasive to make me choose apples. Because I got requests to make tutorial, I will try as much as possible to do so. For the grapes I can not do much of tutorial, because they didn't turned how I wanted, but here is the video that inspired me.

Astazi va trebuie sa alegem intre mere si struguri pentru noua tema din cadrul colaborarii de toamna si iarna. Daca ma puneti sa aleg, merg cu struguri, trebuie sa fiti foarte convingatori ca sa aleg mere. Deoarece am primit cereri sa fac tutoriale, am sa incerc sa fac pe cat posibil. Pentru struguri nu am ce tutorial sa fac, deoarece nu imi place cum au iesit, dar aici aveti video-ul dupa care m-am luat.

Because I wanted some how to integrate apples in my manicure I decided to do a green degrade, with a twist. Start with a white base, it is better when you try to do degrades.

Deoarece am vrut sa integrez cumva merele in manichiura mea, am decis sa fac un degrade verde, cu putin schimbat. Am inceput cu o baza alba, e mai bine asa .
 
I have added striping tape, on one nail to make horizontal stripes and on the other vertical.
 
Am adaugat benzi de nail art, pe o unghie pentru a face dungi verticale si pe cealalta orizontale.
You will need acrylics, it is easier to blend colors using them. I chose two shades of green and white. Also a sponge, which king you have.

Veti avea nevoie de acrilice, este mai usor sa blenduiti culorile. Am ales doua nuante de verse si alb. De asemenea un burete, de care aveti la dispozitie.
Now on the sponge apply a layer of every colors, you make sure that the stripes cover your nails, mine are quite long so it is good this way...if you have shorter nails, make the stripes narrow.

Acum pe burete aplicati un strat de fiecare culoare, sa va asigurati ca dungile acopera unghiile, ale mele sunt destul de lungi deci e bine asa...daca aveti unghii mai scurte, faceti dungile mai subtiri.
 And then sponge until you are statisfied with the result, do not worry about the mess, it is easy to clean acrylics with water.

Apoi aplicati pana ce sunteti multumite de rezultat, nu va faceti griji pentru murdarie, fiind acrilice se curata cu apa.
 
 Carefully remove the stripes, cleans the nails and after it is dried apply top coat.

Incet inlaturati benzile, curatati unghiile si dupa ce s-au uscat aplicati top coat.
 I have added two green rhinestones at the base of the grapes.

Am adaugat doua pietricele la baza strugurilor. Pietricele si benzile sunt de pe DepozituldeFrumusete.
 
 
 Here are the themes/Acestea sunt temele: 
3. Autumn leaves 

I hope you like my nails and the tutorial. If you have questions, asks. Would you like to post more tutorial?

Sper ca v-au placut unghiile mele si tutorialul. Daca aveti intrebari, spuneti. Ati vrea sa mai postez tutoriale?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu