miercuri, 18 septembrie 2013

Spikes all the way


When I was younger if you wore spikes that meant that you were a rocker, there weren't accessories with this style more fashionable. Well that changed, now you can find stylish pieces of clothing or accessories with spikes, skulls and everything. Now you see more and more people that adopt this style and I like it, because you can find more items and you have a lot from to choose.
If you have read my previous post about Ressas.ro you know that I liked this shop because of the products and the amiability of the person behind it. Today I thought I would show you a few pieces that I like and that are, I think you already imagined, with spikes.

Cand eram mai mica daca purtai tepi inseamna ca esti rocker, nu erau accesorii in stilul asta la moda. Toate astea s-au schimbat, acum poti gasi imbracaminte sau accesori cu tepi, cranii sau altele foarte stylish. Acum vezi din ce in ce mai multa luma care adopta acest stil si imi place, deoarece poti gasi mai multe item-uri si ai de unde alege.
Daca ati citit postul meu anterior despre Ressas.ro atunci stiti ca imi place  acest magazin datorita produselor si amabilitati persoanei din spatele afacerii. Astazi m-am gandit sa va arat niste piese care imi plac si care sunt, dupa cum cred ca v-ati dat seama, cu tepi.

Sursa
Sursa
Sursa
Every women needs a few purses that are casual, chic rock for every day use or for a night in the club. You can always add a sparkle to an outfit with a beautiful purse, imagine a black dress and a spiked clutch,  all you need is the attitude to wear them right.

Fiecare femeie are nevoie de cateva posete care sunt casual, chic rock pentru fiecare zi sau pentru o noapte in club. Intotdeauna puteti adauga un pic de stralucire unei tinute cu o poseta frumoasa, imaginativa o rochie neagra si cu un plic cu tinte, tot ce va mai trebuie este atitudinea ca sa le purtati cum trebuie.


Sursa


Sursa
If you like this trend and you are more adventurous I think you would love these shoes. I really like them but I am afraid that with me they couldn't reach their full potential, they need a bold person not afraid to wear them.

Daca va place acest trend si sunteti mai aventurosi cred ca v-ar placea mult acesti pantofi. Imi plac foarte mult, dar imi e frica ca nu ating potentialul maxim cu mine, au nevoie de o persoana indrazneata care sa nu ii fie frica sa le poarte.

And these two I think I could wear with no problem.

Acestea doua le-as purta fara nici o problema.

Sursa
Sursa
Let's not forget about the accessories.

Sa nu uitam de accesorii, ati vazut in postul meu ca am un colier cu tepi, un model identic am gasit si pentru voi(link sub imagine).

Sursa

 What do you think about this trend? Do you like it? If so what pieces do you have?

Voi ce parere aveti despre acest trend? Va place? Daca da ce aveti? Sunt sigura ca o sa gasiti ceva pe placul vostru pe Ressas.ro sau pe pagina lor de facebook.


All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu