joi, 5 septembrie 2013

Gifts from Israel


This summer me and my boyfriend were busy with internship at a firm so he couldn’t go home. No worries, his family came to us, with this occasion I have received a lot of goodies from Israel, so I decided I will do a post about this.


In aceasta vara eu si prietenul meu am avut vara plina cu practica la firma asa ca el nu a putut merge acasa. Stati fara griji, familia lui ne-a vizitat pe noi , cu aceasta ocazie am primit foarte multe bunatati din Israel, asa ca am zis sa fac un post despre ele.



His mother knows that I like nail polishes, glitter and makeup so she brought some goodies from an Israelian firm that I got to like, Wow cosmetics, I have some really beautiful nail polishes from them. In the pictures you can see that some really nice glitter for the nails, I tried it and I really like it, a top coat, that I also like. The big surprise were these two beautiful makeup kits, the one from the left I know it is part of the summer collection. I really like the colors in them, one has really nice bright colors(used it here) and the other has browns and golden shades perfect for a bronzed skin(used it here). The individual shades I haven’t tried yet.


Mama lui stie ca imi plac ojele, sclipiciul si machiajul asa ca a adus niste bunatati de la o firma Israeleana care am ajuns sa imi placa, Wow cosmetics, am niste oje foarte frumoase de la ei. In imagine puteti vedea ca am niste glitter foarte frumos pentru unghii, l-am incercat si imi place, un top coat, care imi place de asemenea. Surpriza mare au fost aceste doua truse de machiaj, cea din stanga stiu ca face parte din colectia de vara. Imi plac mult culorile lor, una are niste nuante aprinse dragute(folosit-o aici) si cealalta are niste marouri si aurii perfecte pentru o piele bronzata(folosit-o aici). Nuantele individuale nu le-am incercat inca.



Glitter one again, what can I say I love glitter.


Sclipici din nou, ce pot sa spun iubesc sclipiciul.




I also got some lipglosses that smell delicious and two glitter nail polishes.


Am primit deasemenea niste luciuri de buze care miroasa delicious si doua oje cu sclipici.

And they all came in this really nice bag, isn't it cute? I have seen on Miu Miu posts that she received the same one from Yves Rocher.

Toate au venit intr-o gentuta foarte frumoasa, nu-i asa ca e draguta? Am vazut intr-un post la Miu Miu ca a primit una la fel de la Yves Rocher.
What have you received lately? What do you think about the products in the post?

Voi ce ati primit in ultima vreme? Ce parere aveti despre produsele din post?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu