miercuri, 2 octombrie 2013

Back to business

Autumn is here, school has started, but I still have some photos from a nice day to share with you. If the last outfit I have showed you was more casual, today's I think is good for a day at the office or at school if you want to be sharp dressed.

Toamna e aici, scoala a inceput, dar inca mai am poze dintr-o zi frumoasa pe care sa le impartasesc cu voi. Daca ultimul outfit pe care l-am aratat era mai casual, cel de astazi este bun pentru o zi la birou sau la scoala daca va place acest stil.
Jacket - Takko
Shirt - Takko
Purse - Ressas
Jeans - C&A
Shoes - Deichmann
Necklace - Avon
Ring & Earrings - Random store
I just love this clutch, you can wear it simple or on the shoulder. I like because it is shiny, has some small rhinestones and spikes. Is it big enough, so you have space to put all the things you need.

Pur si simplu ador acest plic, puteti sa il purtati simplu sau pe uma. Imi place pentru ca e lucios, are pietricele mici si tinte. Este destul de mare, asa ca aveti spatiu sa puneti lucrurile de care aveti nevoie. Puteti sa il gasiti aici, imi place mult si e de calitate.
And the makeup, simple and colored...I forgot about the Sleek palette that I have.

Si machiajul, simplu si colorat...am cam uitat de paleta Sleek care o am.
 
 I hope you like my post. I am not perfect and I am still not used to pose...so it is kind of weird to take a lot of pictures and I really need to figure out more positions...

Sper sa va placa postul meu. Nu sunt perfecta si inca nu sunt obisnuita sa pozez...asa ca e cam ciudat sa imi fac multe poze si chiar trebuie sa ma gandesc la noi pozitii....

 *Daca vreti sa ramaneti la curent cu noutatile, puteti da like paginii de facebook Ressas.

All the best,
Anca

Un comentariu:

  1. Imi place combinatia de culori a fardurilor pe care ai ales-o <3 Am si eu un plic asemanator, doar ca are tintele mai mici.

    RăspundețiȘtergere