marți, 9 aprilie 2013

Pink nails

For today I have prepared from my perspective a more girly manicure. I was staring at my nail polishes when I realised that I have not used for a while pink so I ended up with this manicure. During the summer my favourite color combination was a light, neon blue with a bright pink, unfortunetly I noticed that I do not have that that shade of blue...so the search has started. Untill I am going to find it I leave you with today's manicure.

Pentru astăzi am pregătit o manichiură mai girly din perspectiva mea. Stăteam și mă uitam pe la oje și mi-am dat seama că nu am mai folosit de mult roz pe unghii și așa am ajuns la această manichiură. În timpul verii combinația mea favorită de culori era un albastru deschis, neon și un roz aprins, din păcate am observat că nu mai am nuanța respectivă de albastru...deci începe căutarea. Pănâ ce am să o găsesc vă las cu manichiura de azi.
Nail polishes used/Oje Folosite:
-Moyra 88
-Moyra 91
-Nyx Girls 240 White Stars
-Moyra 64

I hope you like it.
What colors do you prefer during summer?

Sper să vă placă.
Voi ce culori preferați în timpul verii?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu