duminică, 3 martie 2013

Juliet's tag

Acest tag l-am preluat de la Juliet's, este pentru a participa la concursul pe care aceasta îl desfășoară și care e special pentru blogerițe. Premiul este paleta Naked Basic de la Urban Decay, pentru mai multe informații de cum puteți participaca pe totul despre cosmetice.



This tag I took from Juliet's it is to participate at the contest that she host and is special for bloggers. The prize is the Naked Basic pallette from Urban Decay, for more informations on how you can participate acces everything about cosmetics

Acuma este rândul să răspund la întrebăril adresate. 
 
Now I am going to answer the questions she proposed.


sursa
Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?
What have you learned from the girls in the blogosfer? 

La început nu știam așa multe despre îngrijirea feței, pașii machiajului și firmele de la care cumpăram cosmetice se rezumau la ce găseam în magazin. Pot să zic că am învățat foarte multe, cum să am o rutină zilnică de îngrijire a tenului, cum să am mai multă grijă de părul meu și să nu mai zic de unghii, acuma sunt foarte atentă să aplic tratamente pentru unghii și de fiecare dată să aplic base coat.  Am învățat foarte multe de le fete și continui să învăț pe zi ce trece din ce în ce mai multe lucruri.

At first I did not knew much about face care, the steps of the makeup and the brands that I bought cosmetics resumed on the ones I found in the shop. I can say that I learned a lot, how to have a daily skin care rutine, to take better care of my hair and not to mention my nails, now I very carefull to apply treatement for the nails and every time to apply base coat. I have learned a lot from the girls and I continue learn more and more every day.

Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?
Do you borrow your cosmetics to your friends? 

În general nu prea împrumut, dar dacă fetele vor un machiaj anume și nu au culori sau o ojă anume le mai împrumut, am destule și cred că și ele pot să foloseasca puțin.

In general I do not borrow, but if the girls want a specific makeup and they do not have the colors of a specific nail polish I borrow them, I have enough and I think they could use them a little.

Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?
Whate are the gods and the bads about blogging?

Un aspect placut este că mă simt ca într-o mare familie, chiar dacă nu le-am cunoscut personale pe nici una, parcă le-aș știi, parcă le cunosc. Nu am crezut la început că te poți atașa de persoane care nu le cunoști, dar iată că se poate. Aspecte rele nu pot să mă gândesc, eu sunt încă la început așa că totul pare interesant și frumos, și așa sper să rămână și în timp.
A good aspect is the fact that I feel like in a big family, even if I do not know them in person, it feels like I know them.. At first I did not thought that you can attach to persons that you do not know, but you can. I cand not think about the bad aspect, because I am still new at this so everything looks interesting and nice, and I hope it remains this way.
 
Cum iti vezi blogul peste 10 ani?
How do you see your blog in 10 years?

Nici un an nu am făcut așa că îmi este greu să îmi imaginez peste 10 ani. Sper să mă reprezinte pe mine așa cum sunt  sau cum voi deveni, nu știu dacă peste 10 ani voi scrie despre aceleași lucruri, dar sper că și așa să fie persoane care apreciaaza ce am eu de spus.

I have not reached a year so it is hard to me to imagine in 10 years. I hope it will reprezent me as I am or how I will become, I do not know if in 10 years I will write about the same thins, but I hope that there still will be persons that will apreciate what I will have to say.

Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?
After what criterion do you buy your cosmetics? The reviews from the blogosfer influence your acquisitions?

Nu știu dacă am un criteriu anume, îmi cumpăr produsele de care am nevoie și care au prețuri cât de cît accesibile. Înainte să cumpăr un produs caut păreri pe net, deci pot să zic că review-urile din blogosfera îmi influențează deciziile. 

I do not know if I have a specific criterion, I buy the products that I need and that have accesible prices. Before I buy a product I search reviews on the internet, so I can say that the reviews from the bogosfer influences my decisions.


Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?
 What is the recent cosmetic product that entered your daily beauty routine?

Cel mai recent produs este demachiantul bifazin de la Nivea, l-am cumpărat deoarece aveam probleme cu produsele resistente la apă și aceaste își face treaba.

 The newest product is the biphasic makeup removal from Nivea, I bought it because I had problems with my water resistant products and this one really does his job.

Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)
 How much time do you dedicate blogging(writing articles, reading blogs, commenting etc.)

Depinde de zi la zi, uneori mai stau jumătate  de zi și mai citesc ce au mai făcut fetele și îmi pregătesc postările, alteorie o oră-două.

It depends on the day, something I spend half a day and I read what the girls did and I prepare my post, other times an hour-two.

Dacă vă place tag-ul și sunteți interesate de concurs vă invit să participați.

If you like the tag and you are interested in the contest I invite you to participate.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu